تاریخ انتشار: 1396/04/18 21:36
کد خبر: 197308

یک چشم ژنرال و زلاتکو به هفته 4

دربی شصت و یکم اصفهان جذاب‌تر از همیشه بین دو سرمربی سرشناس در هفته چهارم برگزار می‌شود.
یک چشم ژنرال و زلاتکو به هفته 4

بعد از بزرگترین شهرآورد ایران بین استقلال و پرسپولیس که علاوه بر مخاطبان داخلی، بینندگان خارجی زیادی هم دارد و مورد توجه رسانه‌های بین‌المللی هم قرار می‌گیرد جدال تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن نیز همواره از حساسیت بالایی برخوردار بوده است.

 

سپاهان و ذوب‌آهن تاکنون در 60 بازی مقابل هم قرار گرفتند که سهم طلایی پوشان 21 بوده و سفید و سبز قباهای اصفهان هم در دربی نصف جهان به 17 برد رسیده‌اند و 22 مسابقه نیز با تساوی خاتمه یافته است.

 

اما در لیگ هفدهم سپاهان و ذوب‌آهن یکی از حساس‌ترین دربی‌های اصفهان را برگزار می‌کنند چراکه هر دو تیم و به ویژه طلایی پوشان خریدهای پُر شمار و سرشناسی انجام داده‌اند و ذوبی‌ها نیز با حفظ شاکله تیم سال قبل و اضافه کردن بازیکنان مورد نیاز مشکلات ترکیب فصول قبل را برطرف کرده‌اند.

 

نکته مهم‌تر در دربی پیش روی اصفهان تقابل امیر قلعه‌نویی و زلاتکو کرانچار خواهد بود؛ قلعه‌نویی که سابقه سرمربیگری در سپاهان را داشته حالا روی نیمکت دیگر تیم اصفهانی می‌نشیند و کرانچار نیز در بازگشت به جمع طلایی پوشان بعد از هفت دربی، دوباره جدال اصفهانی‌ها را تجربه می‌کند.

 

کرانچار در 6 تجربه دربی اصفهان 4 پیروزی و دو تساوی داشته تا آمار بسیار خوبی از خود برجای بگذارد و قلعه‌نویی نیز در سپاهان موفق به دو پیروزی و دو تساوی شده و تنها یک باخت داشته ولی حالا او روی نیمکت ذوب با زلاتکوی کروات و تیم سابقش در هفته چهارم تقابل می‌کند.

 

قرعه کشی مسابقات لیگ برتر در فصل 97-96 هم اکنون در سالن همایش ایرانیان در حال برگزاری است که طبق قرعه دیدار رفت تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن در هفته چهارم و بازی برگشت در هفته نوزدهم صورت می‌گیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e58qa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دربی اصفهان به دنبال قربانی