تاریخ انتشار: 1403/03/16 09:20
حزباوی جلوتر از عارف و 2 گزینه دیگر؛
کد خبر: 1276667

جانشین حسین کنعانی مشخص شد

چهار بازیکن تیم ملی شانس بازی به جای مدافع محروم ایران مقابل هنگ کنگ را دارند.
جانشین حسین کنعانی مشخص شد

به گزارش فرتاک ورزشی

 تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 15:30 فردا پنج‌شنبه در پنجمین مسابقه مرحله مقدماتی جام جهانی در ورزشگاه ملی هنگ کنگ به مصاف این تیم خواهد رفت که محمدحسین کنعانی‌زادگان را به دلیل محرومیت و دو کارته بودن در اختیار ندارد.

غیبت حسین کنعانی کاری می‌کند تا امیر قلعه‌نویی به فکر انتخاب جانشین وی برای دیدار فردا مقابل تیم ملی هنگ کنگ باشد که در حال حاضر دو مدافع تخصصی در اردوی تیم ملی (جدا از شجاع خلیل‌زاده) حضور دارد و هر دو نفر می‌توانند به جای بازیکن محروم در این پست به میدان بروند.

محمدامین حزباوی و عارف غلامی دو بازیکنی هستند که در پست تخصصی دفاع میانی برای باشگاه‌های خود به میدان رفته‌اند و این فرصت را دارند تا امیر قلعه‌نویی آنها را در ترکیب تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ قرار بدهد.

2y2go4mc

حزباوی فصل موفقی همراه با السد داشت و در رقابت‌های لیگ ستارگان و امیر کاپ قطر به قهرمانی دست پیدا کرد و با دو جام به اردوی تیم ملی اضافه شد و می‌تواند شانس بالایی برای جانشینی حسین کنعانی داشته باشد.

عارف غلامی نیز که از نیم‌فصل به ولژ موستار بوسنی و هرزگوین اضافه شد و در هفت بازی لیگ برتر این کشور به میدان رفت و عملکرد خوبی داشت و همراه با تیمش به سهمیه پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا رسید، دیگر گزینه جانشینی حسین کنعانی است.

qmuhyblb

علاوه بر امین حزباوی و عارف غلامی، دو گزینه دیگر هم در دسترس امیر قلعه‌نویی برای جانشینی کنعانی‌زادگان هستند؛ محمد قربانی، بازیکن اورنبورگ روسیه و امید نورافکن، بازیکن سپاهان تجربه بازی در پست دفاع میانی را دارند و گزینه‌های در دسترس برای سرمربی تیم ملی خواهند بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/vzrgmn

آخرین اخبار