تاریخ انتشار: 1403/03/17 04:32
کد خبر: 1276695

پای فرهاد مجیدی به تهران باز می‌شود؟

فرهاد مجیدی موفق به عقد قرارداد با تیم جدید در فوتبال امارات نشده و این بدین معنی است هر لحظه ممکن است او برای ادامه مربیگری به تهران سفر کند.
پای فرهاد مجیدی به تهران باز می‌شود؟

به گزارش فرتاک ورزشی

صحبت از حضور فرهاد مجیدی در  تیم ملی امید امارات بود اما تا اکنون در این زمینه اتفای رخ نداده است. بعد از این خبر، خبری نیز مخابره شد که فرهاد مجیدی بعد از اتحاد کلبا از سوی یک تیم اماراتی دیگر دعوت به همکاری شده است که به نظر می رسد این خبر هم در حد گمانه زنی بود. اگر اتفاق خاصی برای ادامه مربیگری فرهاد مجیدی در فوتبال امارات رخ ندهد، پیش بینی می شود فرهاد مجیدی برای ادامه مربیگری به ایران بر می گردد. اما او این بار شاید برای مربیگری در لیگ برتر راهی یک تیم شهرستانی شود.

فرهاد مجیدی در این برهه از زمان قطعا نمی تواند هدایت‌گر تیم استقلال شود. به این خاطر که جواد نکونام دو فصل دیگر با تیم استقلال قرارداد دارد و هلدینگ خلیج فارس از کارنامه جواد نکونام کاملا راضی به نظر می رسد.

گفته می شود فرهاد مجیدی پیش از حضور حمید مطهری در تبریز با پیشنهاد تراکتور مواجه شده بود و اگر مورایس اردوی تیم سپاهان را ترک کند ممکن است با پیشنهاد جدی از سوی تیم سپاهان نیز مواجه شود. مربی قهرمان لیگ برتر در دو فصل گذشته در صورتی که برای ادامه مربیگری به تهران بر گردد در تراکتور و سپاهان شانس بیشتری برای مربیگری دارد و باید منتظر ماند و دید که آیا او به تهران بر می گردد یا خیر؟


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/zb7vza

آخرین اخبار