تاریخ انتشار: 1395/12/11 21:04
کد خبر: 225809

دربی اصفهان به دنبال قربانی

دو تیم اصفهانی در شرایطی در هفته بیست و سوم برابر هم صف آرایی می کنند که 6 شکست در 3 هفته اخیر حاصل کار آنها بوده است.
دربی اصفهان به دنبال قربانی

  آخرین پیروزی سپاهان در لیگ برابر نفت تهران در هفته هفدهم بازی های مقال نفت تهران با نتیجه 2 بر 1 رقم خورده است؛ همان دیداری که در میانه های نیمه دوم عبدالله ویسی به بیمارستان منتقل شد.

 

تیم ذوب آهن نیز چندان وضعیت بهتری ندارد و آخرین پیروزی این تیم به هفته هجدهم مقابل گسترش فولاد باز می گردد که در خانه موفق شدند تا نتیجه 1 بر صفر این تیم را از پیش رو بردارند.

 

هفته نوزدهم لیگ شانزدهم برای دو تیم نتیجه ای جز تساوی بدون گل نداشت و دو تیم اصفهانی در کمال ناباوری هفته های 20،21 و 22 را با شکست پشت سر گذاشته اند.

 

 6 شکست در 6 بازی برای دو تیمی که تا همین چند سال پیش تا فتح لیگ قهرمان آسیا نیز پیش رفته اند، اگر نگوییم فاجعه که خبر بسیاری بدی است.

 

بهترین نتیجه اصفهانی ها به صورت توامان در لیگ شانزدهم در هفته های سوم، سیزدهم و چهاردهم رقم خورده است که هر دو تیم پیروز شده اند و هفته چهاردم را می توان رویایی ترین آنها دانست که پرسپولیس در مقابل ذوب آهن اولین شکست فصل را تجربه کرد و سپاهان نیز در برف تبریز اولین شکست فصل را به شگردان قلعه نویی تحمیل کرد.

 

با این حال در حال حاضر شرایط برای نماینده های اصفهان مناسب پیش نمی رود و این دو تیم در شرایطی برابر م قرار خواهند گرفت که پیروزی هر یک از آنها می تواند خروجی مقطعی از بحران باشد؛ حال آنکه شکست در آن ممکن است عواقب بسیار سخت تری را برای آنها به همراه داشته باشد.  البته تیم سپاهان با توجه به اینکه در مسابقات آسیایی حضور ندارد و همینطور با غیبت سه بازیکن اصلی و تاثیرگذار خود (حاج صفی، محمدی و لی اولیویرا) روبرو است در این دیدار با شرایط به شدت ویژه تری روبرو خواهد بود و با توجه به هشدار مدیران این باشگاه در صورت عدم نتیجه گیری ایجاد هر گونه تغییری امکان پذیر است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gbpo5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ویسی - حسینی؛ نبرد مرگ و زندگی