تاریخ انتشار: 1403/03/16 12:03
کد خبر: 1276677

پیشکسوت استقلال آماده جنگ با درویش شد

امیرحسین صادقی پیشکسوت باشگاه استقلال با انتشار یک استوری اینستاگرامی، رضا درویش، علی خسروی و حمید درخشان را به مناظره دعوت کرد.
پیشکسوت استقلال آماده جنگ با درویش شد

به گزارش فرتاک ورزشی

با پایان این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، سایت ترنسفر مارکت نیز به آپدیت ارزش بازیکنان تیم‌های حاضر در فوتبال ایران پرداخت. این سایت که یکی از معتبرترین منابع در زمینه ارزیابی ارزش بازیکنان فوتبال است، به بررسی عملکرد و تأثیر بازیکنان در فصل گذشته پرداخته و لیستی از ارزشمندترین بازیکنان لیگ برتر ایران ارائه داده است.

اوستون اورونوف

1- اوستون اورونوف:

ستاره ملی‌پوش ازبکستانی که در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس پیوست، نقش مهمی در قهرمانی این تیم داشت. اورونوف که با عملکرد درخشان خود در بخش هجومی پرسپولیس توجه بسیاری را جلب کرد، ارزش خود را از یک میلیون یورو به 2.5 میلیون یورو رسانده است. این رشد قابل توجه نشان‌دهنده تأثیرگذاری بالای او در تیم پرسپولیس و لیگ برتر ایران است.

استقلال و پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی دربی حساسی بر سر جذب اوستون اورونوف داشتند که آبی ها به راحتی این بازیکن را از دست دادند تا او راهی تیم رقیب شود و اتفاقا درخشش این ستاره ازبکی قهرمانی سرخ ها را در لیگ برتر رقم زد.

2- محمدحسین کنعانی‌زادگان:

مدافع پرسپولیس و تیم ملی ایران، با ارزشی معادل 2.2 میلیون یورو در رتبه دوم قرار دارد. کنعانی‌زادگان با وجود مدافع بودن، امسال موفق به زدن 6 گل شد که نشان از توانایی‌های هجومی و تأثیرگذاری او در تیمش دارد. او یکی از بهترین مدافعان لیگ برتر به حساب می‌آید و نقش مهمی در قهرمانی تیمش نیز ایفا کرده است.

محمد حسین کنعانی زادگان

3- ریکاردو آلوز:

ستاره تراکتور که با یک پاس گل بیشتر نسبت به ابوالفضل جلالی بهترین پاسور لیگ شد، با 1.8 میلیون یورو در رتبه سوم قرار دارد. آلوز که در خط میانی تراکتور بازی می‌کند، با پاس‌های دقیق و هوشمندانه‌اش تأثیر زیادی در نتایج تیم تراکتور داشته است و یکی از بازیکنان کلیدی این تیم محسوب می‌شود.

ریکاردو آلوز

4-جلال‌الدین ماشاریپوف:

بازیکن ازبکستانی و ستاره استقلال، با ارزشی معادل 1.7 میلیون یورو در رتبه چهارم قرار دارد. ماشاریپوف که در پنجره زمستانی راهی لیگ ایران شد، در خط هافبک و حمله استقلال بازی می‌کند و با سرعت و تکنیک بالای خود، یکی از بازیکنان مهم این تیم بوده و توانسته است نقش مهمی در بازی‌های تیم نکونام ایفا کند.

جلال الدین ماشاریپوف

5- مهرداد محمدی:

دیگر ستاره استقلال، با ارزشی معادل 1.6 میلیون یورو در رتبه پنجم قرار دارد. محمدی که با سرعت و تکنیک خود در خط حمله استقلال بازی می‌کند، توانسته است گل‌های مهمی برای تیمش به ثمر برساند و یکی از مهره‌های کلیدی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر باشد.

مهرداد محمدی- جواد نکونام

6- مهدی ترابی:

از دیگر بازیکنانی که در لیست ارزشمندترین‌ها قرار دارند می‌توان به مهدی ترابی از پرسپولیس اشاره کرد. ترابی با عملکرد برجسته خود در این فصل، به یکی از مهره‌های کلیدی پرسپولیس تبدیل شده و ارزش او نیز از 1.3 میلیون به 1.5 میلیون یورو افزایش یافته است. او که یکی از بهترین بازیکنان هجومی لیگ برتر محسوب می‌شود، نقش بزرگی در موفقیت‌های پرسپولیس ایفا کرده است.

مهدی ترابی

7- شهریار مغانلو :

شهریار مغانلو از سپاهان نیز با درخشش در این فصل، جایگاه خود را در لیست ارزشمندترین بازیکنان تثبیت کرده است. مغانلو که توانسته با گل‌های مهم خود تیم سپاهان را به نتایج خوبی برساند و عنوان آقای گلی را از آن خود کند، اکنون از جمله بازیکنان مطرح لیگ برتر محسوب می‌شود و ارزش او نیز به 1.3 میلیون یورو رسیده است.

شهریار مغانلو

8- بیرانوند- اسدی- یامگا :

در نهایت، علیرضا بیرانوند، رضا اسدی و کوین یامگا با 1.2 میلیون یورو، در رتبه های هشتم تا دهم ارزشمندترین بازیکنان لیگ برتر ایران قرار دارند که در این میان، ارزش اسدی و یامگا دچار افت شده ولی این رقم برای بیرانوند ثابت و بدون تغییر مانده است.

0


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/adqp8e

آخرین اخبار