تاریخ انتشار: 1403/03/16 09:42
کد خبر: 1276669

سه مهره کلیدی سپاهان در آستانه جدایی!

سپاهان در خطر از دست دادن سه ستاره خود است.
سه مهره کلیدی سپاهان در آستانه جدایی!

به گزارش فرتاک ورزشی

 تیم فوتبال سپاهان که فصل گذشته با کسب مقام سومی در لیگ برتر و حضور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، نمایشی قابل قبول را به نمایش گذاشت، در آستانه فصل جدید با چالشی بزرگ روبرو شده است. رضا اسدی، امید نورافکن و پیام نیازمند سه بازیکن تاثیرگذار این تیم به دلیل مسائل مربوط به سربازی و یا تحصیل در آستانه جدایی از جمع طلایی پوشان اصفهانی قرار دارند.

بلاتکلیفی ۳ ستاره کلیدی:

سپاهان- رضا اسدی

رضا اسدی: هافبک دفاعی سپاهان که یکی از ارکان اصلی تیم در فصل گذشته بود، در حال حاضر مشمول خدمت سربازی شده و بلاتکلیف است.

سپاهان-امید نورافکن

امید نورافکن: هافبک باتجربه و کاپیتان دوم سپاهان نیز به دلیل اتمام معافیت تحصیلی خود باید وضعیت سربازی خود را مشخص کند.

سپاهان- پیام نیازمند

پیام نیازمند: دروازه بان باتجربه سپاهان که در سال های گذشته عملکرد درخشانی در این تیم داشته، نیز مشمول خدمت سربازی شده است.

مسئولان باشگاه سپاهان و خود بازیکنان در تلاش هستند تا راه حلی برای حفظ این سه بازیکن کلیدی پیدا کنند. با این حال تاکنون هیچ راه حلی قطعی ارائه نشده و حضور آنها در فصل آینده در هاله ای از ابهام قرار دارد.

در صورت عدم حل مشکل سربازی و یا تحصیل این 3 بازیکن، آنها مجبور به ترک سپاهان و پیوستن به یکی از تیم های نظامی حاضر در لیگ برتر یا لیگ دسته دو خواهند شد. ملوان و فجرسپاسی به عنوان دو تیم نظامی حاضر در لیگ، محتمل ترین مقاصد این بازیکنان هستند.

سپاهان پیش از آغاز فصل نقل و انتقالات، باید در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف گل گهر سیرجان برود. جدایی احتمالی این 3 بازیکن می تواند ضربه به انسجام تیمی سپاهانی ها در این دیدار حساس وارد کند.

باید منتظر ماند و دید که آیا تلاش های باشگاه سپاهان برای حفظ این 3 بازیکن به ثمر خواهد رسید یا آنها در فصل جدید راهی تیم های دیگری خواهند شد. جدایی این بازیکنان بدون شک می تواند ضربه بزرگی به سپاهان در مسیر کسب جام و افتخار در فصل آینده باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/xe5gmb

آخرین اخبار