تاریخ انتشار: 1403/03/17 11:57
کد خبر: 1276724

سپاهان با پیشنهادی وسوسه انگیز به دنبال خرید ستاره پرسپولیس

گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس با یک پیشنهاد وسوسه انگیزی مواجه شده است.
سپاهان با پیشنهادی وسوسه انگیز به دنبال خرید ستاره پرسپولیس

گئورگی گولسیانی که نقش بسیار پررنگی در قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و سوم داشت، بلافاصله پس از جشن قهرمانی همراه تیم باشگاهی اش به اردوی تیم ملی گرجستان برای شرکت در مسابقات یورو ملحق شد.

او که با زدن ۱۶ گل برای پرسپولیس در کنار آلن ویتل، بهترین گلزن خارجی این تیم لقب گرفته است، نمی تواند فصل آینده در این تیم نیمکت نشین باشد. گولسیانی فصل را با نیمکت نشینی آغاز کرد چرا که یحیی گل محمدی به زوج ایرانی محمدحسین کنعانی زادگان و مرتضی پورعلی گنجی اعتقاد بیشتری داشت.

بعید است زننده گل قهرمانی پرسپولیس راضی شود فصل آینده نیز نیمکت نشین کنعانی زادگان ملی پوش و پورعلی گنجی بازگشته از مصدومیت باشد.

از طرفی شنیدیم باشگاه سپاهان اصفهان (تیم قبلی گئورگی گولسیانی) متوجه اشتباه بزرگ خود در از دست دادن این مدافع ملی پوش گرجستانی شده و پیشنهاد وسوسه انگیزی به او ارائه کرده است.

گولسیانی گرچه به اردوی تیم ملی گرجستان دعوت شده اما با توجه به سن و سالش بعید است مشتری اروپایی مناسبی پیدا کند و از طرفی با توجه به وضعیت مدافعان ملی پوش ایرانی پرسپولیس در آغاز فصل آینده، احتمال جدایی اش از پرسپولیس وجود دارد.

شاید سپاهان اصفهان بهترین مقصد برای آینده کاری گئورگی گولسیانی باشد که با توجه به سن و سالش باید بهترین تصمیم را از لحاظ مالی بگیرد. 

گفتنی است این مدافع گرجستانی دو سال پیش از سپاهان اصفهان جدا شد و به پرسپولیس پیوست.

این بازیکن گرجستانی و ۱۹۳ سانتی‌متری در کشور خود سابقه ۷ قهرمانی جام حذفی و لیگ را با دیناموتفلیس دارد. او از سال ۱۳۹۶ با حضور در ذوب‌آهن به لیگ ایران آمد و پس از حضور در نساجی و سپاهان در ادامه به پرسپولیس ملحق شد.

گولسیانی یک مدافع سریع و بازیساز است که به دلیل بازی در پُست هافبک دفاعی، توانایی بالایی در بازیسازی از خط دفاع دارد.

او یک مدافع سرزن و گلزن است که مهارت زیادی در نواختن ضربات پنالتی داشته و پنالتی زن اول پرسپولیس در دو سال اخیر به شمار می رود.

سپاهانی ها معتقدند که از دست دادن چنین مدافعی اشتباه بزرگی به سود پرسپولیس رقیب قدیمی این تیم اصفهانی در لیگ برتر بوده است. سپاهان که در خط دفاع خود با مشکلات زیادی مواجه بوده، تصمیم گرفته است این خط خود را با محوریت و رهبری گئورگی گولسیانی ترمیم کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/55moxm

آخرین اخبار