تاریخ انتشار: 1403/03/16 19:57
کد خبر: 1276694

تساوی تلخ و دردسرساز چادرملو با شاهین

تیم فوتبال چادرملو اردکان در حالی که برای صعود به لیگ برتر نیاز جدی به پیروزی داشت، برابر شاهین بندرعامری تن به تساوی داد تا کارش برای صعود سخت و پیچیده شود.
تساوی تلخ و دردسرساز چادرملو با شاهین

به گزارش فرتاک ورزشی

تیم‌های فوتبال چادرملو اردکان و شاهین بندرعامری از ساعت 17 و 45 دقیقه در ورزشگاه تیم عامری برابر هم قرار گرفتند.

تیم فوتبال چادرملو که پیش از این دیدار با 69 امتیاز در رده دوم جدول قرار داشت و برای صعود به لیگ برتر وضعیت بهتری نسبت به فجر سپاسی داشت، با هدف کسب پیروزی پا به میدان گذاشت.

در طول این مسابقه هم بازیکنان چادرملو تمام تلاش خود را برای رد کردن توپ از خط دروازه شاهین به کار بستند اما همه تلاش‌های آنها با بن بست روبرو شد و این تیم نتوانست دروازه حریف را باز کند و در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا امتیازاتش به مجموع 70 برسد.

کسب تنها یک امتیاز در این دیدار توسط چادرملو اردکان که در این فصل عملکردی بسیار خوب و قابل تقدیر از خود به نمایش گذاشت، درحالی رخ داد که فجرسپاسی با نتیجه سه بر صفر برابر مس سونگون به پیروزی رسید و با این پیروزی مجموع امتیازاتش به 70 رسید و با تفاضل گل بهتر در رده دوم جدول قرار گیرد.

با این نتایج و با توجه به اینکه خیبر خرم آباد هم امروز دیدار خود را با پیروزی پشت سر گذاشت و علاوه بر قطعی شدن قهرمانی در لیگ آزادگان، سهمیه لیگ برتر را هم کسب کرد، تنها یکی از دو تیم فجر سپاسی و چادرملو می‌توانند به لیگ برتر صعود کنند و کار هر دو تیم بسیار سخت خواهد بود.

چادرملو اردکان در هفته آینده و پایانی لیگ آزادگان میزبان دریابابل خواهد بود و فجر سپاسی هم میهمان پارس جنوبی جم خواهد بود تا دومین تیم صعود کننده به لیگ برتر هم مشخص شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/yo6vnb

آخرین اخبار