تاریخ انتشار: 1403/03/17 08:51
کد خبر: 1276710

نقشه جدید بارسا: فروش جانشین مسی به سویا

مدیران بارسلونا امیدوار هستند که با سویا برای انتقال آنسو فاتی به توافق برسند.
نقشه جدید بارسا: فروش جانشین مسی به سویا

به گزارش فرتاک ورزشی

درخشش فاتی در ترکیب بارسلونا باعث شده بود که بسیاری به آینده او امیدوار باشند و حتی کار تا جایی پیش رفت که پس از جدایی لیونل مسی، شماره این ستاره آرژانتینی به او داده شد تا عملا به عنوان جانشین او در این تیم معرفی شود.

اما شرایط مطابق انتظار مدیران و هواداران بارسلونا و این ستاره اسپانیایی پیش نرفت و مصدومیت‌های متعدد و طولانی مدت باعث شد که او از روزهای اوجش فاصله بگیرد و در نهایت با قراردادی قرضی و یک ساله راهی برایتون شود اما حتی در لیگ برتر انگلیس هم نتوانست به همان ستاره درخشان تبدیل شود.

او حالا با پایان مهلت قراردادش به بارسلونا برگشته و با وجود این که در مصاحبه‌هایش تاکید کرده است که مایل است به حضورش در این تیم ادامه دهد و فصل آینده را با پیراهن بارسا به میدان برود اما ظاهرا مدیران این باشگاه برنامه دیگری برای او دارند.

روزنامه آ.اس خبر داده است که بارسلونا امیدوار است که بتواند فاتی را به سویا منتقل کند و مذاکرات اولیه برای انجام این انتقال آغاز شده است. آنها به اعلام کرده‌اند  که تا مشخص شدن تکلیف انتقالش می‌تواند در تمرینات پیش فصل بارسلونا حضور داشته باشد تا پس از آن تصمیم نهایی درباره آینده‌اش گرفته شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/jmb6rp

آخرین اخبار