تاریخ انتشار: 1396/05/08 19:32
کد خبر: 192299

مایلی‌کهن: ما کاپشن هم نداشتیم، چه برسد به آپشن!

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: نباید در این مورد شک کرد که مدیران ما، مدیران هزینه هستند و باید بیاییم از اول اعلام کنیم مدیر باشگاه چقدر پول می‌گیرد.
مایلی‌کهن: ما کاپشن هم نداشتیم، چه برسد به آپشن!

محمد مایلی‌کهن در مورد اینکه بی‌اخلاقی‌ها در فوتبال ایران نسبت به زمان حضور او بیشتر شده، اظهار داشت: قبلا چهارشنبه‌ها یک بلیت‌آزمایی بود که فقط چهارشنبه‌ها قرعه‌کشی می‌شد اما حالا مدام این بخت‌آزمایی به طرق مختلف انجام می‌شود. اگر من اسم بیاورم شما نمی‌توانید ذکر کنید! نه‌تنها بازیکنان بلکه همه تماشاگران، بینندگان و ... این شرایط را دارند. در هر برنامه‌ای که پخش می‌شود، می‌گویند اگر این پیام را بفرستید، فلان قدر برنده می‌شوید. این‌ها هم بخت‌آزمایی است و فقط شکلش عوض شده است.

وی با اشاره به اعتراض بازیکنان پرسپولیس به عدم دریافت آپشن‌های قراردادهای‌شان گفت: ما کاپشن هم نداشتیم، چه برسد به آپشن! البته باید بگویم که وقتی شما با بازیکنی قرارداد می‌بندید، موظف و مختار هستید که به تعهدات خود عمل کنید. نباید در این مورد شک کرد که مدیران ما، مدیران هزینه هستند و باید بیاییم از اول اعلام کنیم مدیر باشگاه چقدر پول می‌گیرد. من اگر بخواهم صحبت کنم به درازا می‌کشد ولی اینقدر نباید نرخ‌ها بالا و پایین شود. به قیمت ماندگاری خودشان نرخ‌ها را افزایش می‌دهند، در حالی که این درست نیست. به نظر من وقتی که شما قرارداد منعقد می‌کنید باید به آن پایبند باشید. از طرف دیگر طبعا بازیکن به هیچ عنوان حق ندارد پیرامون مسائل مالی صحبت کند. یادمان نرود که برخی از این آقایان را تا دیروز کسی نمی‌شناخت. تا دیروز با دوچرخه هم این طرف و آن طرف نمی‌رفتند اما حالا بهترین ماشین‌ها زیر پای‌شان است. البته پول، حق آنهاست اما باید کمی هم به خاطر مردم حجب و حیاها بیشتر شود.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره ناکامی تیم فوتبال امید در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: تا قبل از اینکه تیم به قرقیزستان اعزام شود، آقایانی که خودشان را همه‌فن‌حریف فوتبال می‌دانند، چرا که از دبیرکلی فدراسیون، مدیریت تیم‌های ملی و سرپرستی تیم ملی و ... همه را یدک می‌کشند، عنوان می‌کردند همه‌کاره تیم آقای کی‌روش است. آقای کی‌روش کجا تشریف دارند؟ رفته‌اند گل بچینند؟!

مایلی‌کهن پس از خنده خبرنگاران ادامه داد: این حرف واقعا جای خنده ندارد. عرض من این است که زمان قاجار هم اینطوری نبوده است. ایشان دارد 2 میلیارد تومان پول می‌گیرد. آقای کی‌روشی‌پور الان کجا تشریف دارند؟! شما دیدید حرکتی که کی‌روش انجام داد، در کجای دنیا تاکنون دیده‌اید؟ کجای دنیا دیده‌اید که یک مربی از قبل کارهایش را هماهنگ کند، بیاید یک کاپ مشابه کاپ جام جهانی در دست بگیرد و استادیوم را دور بزند؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48zypm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آشفتگی ذهنی طارمی از کجا نشات می گیرد!