تاریخ انتشار: 1403/03/21 14:30
یک سقوط لیگ برتر در لیگ یک تکرار می‌شود؟
کد خبر: 1276955

پیروز قربانی می‌تواند تیم سابقش را سیاه‌روز کند!

شهرداری آستارا هرچند با شانس خیلی کم، اما در معرض سقوط به لیگ دسته دوم قرار دارد.
پیروز قربانی می‌تواند تیم سابقش را سیاه‌روز کند!

به گزارش فرتاک ورزشی

رقابت‌های لیگ دسته اول از ساعاتی دیگر در شهرهای مختلف کشور آغاز می‌شود و در یکی از مسابقات حساس هفته پایانی تیم فوتبال شهرداری آستارا در زمین نفت و گاز گچساران با سرمربیگری پیروز قربانی به میدان خواهد رفت.

شهرداری آستارا تا قبل از هفته پایانی لیگ برتر موفق به جمع کردن ۳۳ امتیاز شده و پایین‌تر از این تیم دریای بابل و داماش گیلانیان ۳۱ امتیازی قرار دارند. پایین‌تر از این سه تیم هم شاهین بندر عامری و خوشه طلایی ساوه سقوطشان به لیگ دست اول دست دوم قطعی شده است.

در هفته پایانی ممکن است اما اتفاقاتی رقم بخورد که منجر به سقوط شهرداری آستارا به لیگ دست دوم بشود و این همان اتفاقی است که به نوعی برای پیکان هم در لیگ برتر رخ داد.

برای رقم خوردن این اتفاق باید دریای بابل در یزد ماموریت دشوار شکست چادر ملو مدعی صعود به لیگ برتر را به سرانجام برساند و در گیلان هم داماش موفق به شکست سایپا شود و البته این دو اتفاق به یک شرط دیگر هم برای سقوط شهرداری آستارا نیاز دارند و آن هم شکست آستارایی‌ها در تقابل با شاگردان پیروز قربانی است که پیش‌تر خودش در آستارا سرمربی بوده است.

نکته قابل توجه اینکه شهرداری آستارا حتی در صورت تساوی و مشابه شدن امتیازاتش با دو تیم دریای بابل و داماش گیلانیان (در صورتی که بعد پیروزی دست پیدا کنند)، به دلیل عملکرد ضعیف‌تر در بازی‌های رودررو به عنوان تیم سوم به دسته دوم سقوط خواهد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/dj5zgd

آخرین اخبار