تاریخ انتشار: 1403/03/20 13:25
کد خبر: 1276898

تأکید بر عدم تغییر نام استقلال در جلسه مجمع این باشگاه

در جلسه مجمع عمومی باشگاه استقلال بر عدم تغییر نام این باشگاه تأکید شد.
تأکید بر عدم تغییر نام استقلال در جلسه مجمع این باشگاه

در مجمع عمومی عادی و فوق‌العاده شرکت باشگاه فرهنگی - ورزشی استقلال ایران (سهامی عام) که ظهر امروز (یکشنبه) برگزار شد، اعضای جدید حقوقی هیئت مدیره باشگاه انتخاب شدند.

این مجمع با حضور 85.01 درصد سهام‌داران در محل سالن همایش‌های ستاد گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و به ریاست مرتضی رحیمیان سرای مدیر امور مجامع و سهام این گروه، برگزار شد. در مجمع امروز که محمدحسن فامیلی نماینده پتروشیمی بندر امام به‌‌عنوان ناظر اول، هادی تقی‌زاده نماینده پتروشیمی پارس ناظر دوم و فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال هم به‌عنوان منشی جلسه مجمع انتخاب شده بودند، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت پتروشیمی بندر امام، شرکت پتروشیمی بوعلی سینا، شرکت پتروشیمی پارس و شرکت پتروشیمی شهید تندگویان به‌‌عنوان اعضای حقوقی جدید این باشگاه با رأی سهام‌داران انتخاب شدند و نمایندگان سهام‌داران جدید تا دو هفته آینده اعلام خواهند شد.

در این جلسه و در پاسخ به سؤال یکی از اعضای مجمع درباره تغییر نام باشگاه استقلال ایران تأکید شد که قطعاً نام استقلال برای این باشگاه باقی می‌ماند و درباره پسوند آن طی مراحلی و در مجمع فوق‌العاده تصمیم‌گیری خواهد شد.

براساس این گزارش، در مجمع امروز که به‌صورت آنلاین از سامانه «دیما» هم پخش می‌شد، هیوا ظفری نماینده شرکت فرابورس و یوسف رضا سرافراز به‌عنوان نماینده سازمان حسابرسی حضور داشتند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/77okod

آخرین اخبار