تاریخ انتشار: 1396/05/08 12:45
کد خبر: 192373

حکم پرونده ژوزه اعلام نشده اما خطر کسر امتیاز در کمین است!

بالاخره پس از کش و قوس های فراوان پرونده شکایت مانوئل ژوزه و دستیارانش از پرسپولیس به مراحل نهایی رسید و قرمزها دیگر راهی جز پرداخت مبلغی هنگفت ندارند.
حکم پرونده ژوزه اعلام نشده اما خطر کسر امتیاز در کمین است!

 فعلا حکم مربوط به دستیاران پرتغالی ژوزه به باشگاه ابلاغ شده و کمتر از یک ماه نیز قرمزها فرصت برای پرداخت مبلغی در حدود دو میلیارد تومان دارند.

از سوی دیگر حکم مربوط به شکایت ژوزه نیز به زودی به باشگاه ابلاغ می شود که طی آن باشگاه باید مبلغی در حدود 5 میلیارد نیز به مربی پرتغالی سابق خود پرداخت کند.

قرمزها که با اعتراض بازیکنان در خصوص نگرفتن مطالبات مواجه هستند و به پرداخت سه و نیم میلیارد تومان به علی دایی هم محکوم شده اند، حالا به دردسر بزرگی افتاده اند چراکه در حساب باشگاه مبلغ قابل توجهی وجود ندارد.

پرسپولیسی ها که پیش از این در همین راستا از هواداران کمک مالی گرفتند، این بار نیز دست به دامن هواداران شدند تا با کمک گرفتن از آنها بتوانند بخشی از هزینه لازم را تامین کنند.

البته در نوبت قبلی کمتر از یک میلیارد تومان به حساب باشگاه از طریق کمک های مردمی واریز شد و بعید است که این بار نیز مبلغی قابل توجه از این طریق تهیه شود و به نظر می رسد مدیران باشگاه باید دنبال راه منطقی تری برای تامین بودجه لازم جهت پرداخت مطالبات پرتغالی ها باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36zypz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ساز ناکوک طارمی ادامه دارد؛ مهدی نیم فصل در تیم جدید!