تاریخ انتشار: 1403/03/12 16:26
کد خبر: 1276481

برتری استقلال برابر پیکان در نیمه اول

نیمه اول دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پیکان در هفته پایانی لیگ برتر با پیروزی استقلال به پایان رسید.
برتری استقلال برابر پیکان در نیمه اول

تیم های فوتبال استقلال تهران و پیکان در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال امروز شنبه از ساعت ۱۹ در ورزشگاه بدون تماشاگر پاس با قضاوت حسن اکرمی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان نیمه اول با نتیجه ۲ بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

گل‌های استقلال در این دیدار را مهرداد محمدی (۲۱ و ۲۲) به ثمر رساند.

ترکیب پیکان

محمدرضا دیناروند، محمد آژیر، امیرحسین صدقی، محمد ستاری، محمدحسین فلاح، مبین دهقان، دانیال جهانبخش، فرشید اسماعیلی، سامان نریمان‌جهان، حامد پاکدل و علی قربانی.

ترکیب استقلال

حسین حسینی، امید حامدی‌فر، زبیر نیک نفس، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو

نیمه اول

در این دیدار هر کدام از تیم ها اجازه دعوت از ۶۰ تماشاگر را در ورزشگاه داشتند.

پیکان در این مسابقه با پیراهن دوم خود به رنگ سرمه ای وارد زمین شد و استقلالی ها هم از لباس سفید استفاده کردند.

شاگردان جواد نکونام که تا پیش از این دیدار در رده دوم حضور داشتند برای آنکه عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورند باید در این دیدار به برتری برسند و امیدوار باشند پرسپولیس در دیدار همزمان برابر مس رفسنجان امتیاز از دست بدهد.

در سوی دیگر هم پیکان با هدایت رضا عنایتی همچنان یکی از گزینه های سقوط به لیگ دسته اول است و برای نباختن در این بازی تلاش می کند.

استقلال این دیدار را برخلاف دیگر دیدارهای این فصل، تهاجمی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی چند بار دروزاه حریف را تهدید کرد.

در دقیقه ۹ ارسال بازیکن استقلال از سمت راست به تیر دروزاه پیکان برخورد کرد و در برگشت مهرداد محمدی توپ ریباند را به سمت دروازه شوت که که واکنش دیناورند مانع از فروریختن دروازه شد. در این صحنه به نظر می رسید توپ از خط دروازه عبور کرده باشد اما کمک داور اعتقادی به این مساله نداشت.

در دقیقه ۲۱ حملات استقلال نتیجه داد و مهرداد محمدی توانست گل اول را به ثمر برساند.

بلافاصله پس از این گل و در دقیقه ۲۲ مهرداد محمدی در یک ضد حمله صاحب توپ شد و با یک فرار سریع در موقعیت تک به تک قرار داد و پس از عبور از دروازه بان موفق شد گل دوم را وارد دروازه کند.

در دقیقه ۲۹ بازیکنان پیکان در پشت محوطه جریمه روی ابوالفضل جلالی مرتکب خطا شدند که همین بازیکن ارسال بلندی روی دروازه پیکان انجام داد اما ضربه سر بازیکن استقلال از کنار دروزاه بیرون رفت.

در دقیقه ۳۸ مهرداد محمدی باز هم از روی یک ضدحمله در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما واکنش دیدنی محمدرضا دیناروند در مصاف تک به تک مانع از گل سوم استقلال شد.

نیمه اول این دیدار در نهایت با برتری ۲ بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/gm8pk5

آخرین اخبار