تاریخ انتشار: 1403/03/21 14:17
کد خبر: 1276951

خرم‌آباد در آستانه جشن تاریخی خیابانی

با همکاری باشگاه شهر راز شیراز باشگاه خیبر توانسته مقدمات یک جشن بزرگ خیابانی را در خرم آباد فراهم کند.
خرم‌آباد در آستانه جشن تاریخی خیابانی

به گزارش فرتاک ورزشی

 قرار بود خیبر خرم آباد در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر در شیراز به میدان برود، ولی در حالی که شاگردان ستار زارع ماندنشان در لیگ دسته اول قطعی است، به دعوت باشگاه خیبر پاسخ مثبت دادند و با هزینه‌های مسعود عبدی مالک خیبر به خرم آباد آمده‌اند تا شاگردان مهاجری بتوانند در پایان بازی جشن صعود به لیگ برتر را با مردم در خیابان‌های خرم‌آباد شریک شوند.

این اتفاقی است که البته در فوتبال دنیا شاید نظیری نداشته باشد، اما به هر ترتیب باشگاه خیبر خرم آباد توانسته نظر مثبت مسئولان برگزاری مسابقات و باشگاه شیرازی را برای تغییر میزبان این مسابقه جلب کند.
این در شرایطی است که خیبر هفته گذشته با کسب پیروزی و ۷۳ امتیازی شدن صعودش به لیگ برتر قطعی شده و حالا آنها تدارک یک جشن خانوادگی را دیده‌اند.
به دنبال قهرمانی خیبر حالا قرار است پس از برگزاری دیدار خیبر و جشن قهرمانی در ورزشگاه تختی خرم‌آباد بلافاصله اعضای تیم خیبر بر روی اتوبوس قهرمانی سوار شوند و به سمت محل برگزاری جشن عمومی در پارک کیو خرم آباد بروند. طبق برنامه مسئولان باشگاه خیبر در این مراسم کاپ قهرمانی را در حضور همه مردان و زنان لرتبار توسط اعضای تیم و کادر فنی به بالای سر خواهد برد. تیم فوتبال خیبر برای اولین مرتبه پس از چند سال تلاش توانسته جواز صعود به لیگ برتر را بگیرد و همین حالا در فاصله دو ساعت مانده تا آغاز بازی شور بزرگی در شهر برپا شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/8lprga

آخرین اخبار