تاریخ انتشار: 1403/03/21 17:38
علاقه اسپارتاک مسکو به گلر پرسپولیس
کد خبر: 1276975

بمب تابستانی: پیشنهاد روسی در دست بیرانوند!

رسانه روسی از علاقه باشگاه اسپارتاک مسکو روسیه به جذب علیرضا بیرانوند، سنگربان ملی پوش پرسپولیس، خبر داد.
بمب تابستانی: پیشنهاد روسی در دست بیرانوند!

به گزارش فرتاک ورزشی

 در شرایطی که طی روزهای اخیر شایعاتی درخصوص وضعیت قرارداد علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس در رسانه‌ها مطرح شده بود، حالا نیز یک رسانه روس از احتمال لژیونر شدن گلر ملی پوش سرخ‌ها خبر می‌دهد.

از روسیه خبر می‌رسد که باشگاه اسپارتاک مسکو در حال بررسی امکان جذب علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی ایران و پرسپولیس است. سایت متاریتینگ گزارش داده است که این دروازه‌بان آماده است تا در لیگ برتر روسیه بازی کند.

علیرضا بیرانوند، که تجربه حضور در دو جام جهانی را دارد، در فصل گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای در پرسپولیس داشت. او در 26 بازی لیگ برتر ایران به میدان رفت و تنها 18 گل دریافت کرد. این عملکرد درخشان، یکی از عوامل اصلی قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر بود.

در گزارش رسانه روسی آمده است: پیش از این، اعلام شده بود که دژان استانکوویچ، بازیکن سابق اینتر و سرمربی فعلی اسپارتاک، به دنبال جذب یک دروازه‌بان با یفیت است. هرچند او ترجیح می‌دهد بازیکنی با پاسپورت روسی به خدمت بگیرد، اما تجربه و مهارت‌های بیرانوند می‌تواند نظر او را تغییر دهد.

علیرضا بیرانوند

این رسانه در ادامه آورده است: بیرانوند با ارزش بازار حدود 1.2 میلیون یورو، توسط سایت ترنسفر مارکت ارزش‌گذاری شده است. این دروازه‌بان 31 ساله با عملکرد استثنایی خود در فصل گذشته، توجه بسیاری از تیم‌های بزرگ را به خود جلب کرده است. اسپارتاک که با هفت امتیاز اختلاف نسبت به صدر جدول فصل را در رتبه پنجم به پایان رساند، در اندیشه تقویت تیم خود است.

    علیرضا بیرانوند با بازی‌های درخشان خود در پرسپولیس و تیم ملی ایران، یکی از بهترین دروازه‌بانان آسیا شناخته می‌شود. او با نجات‌های مهم و نمایش‌های بی‌نقص در بازی‌های حساس، سهم بزرگی در موفقیت‌های تیم‌های خود داشته است.

در صورت انتقال بیرانوند به اسپارتاک مسکو، او می‌تواند به عنوان یکی از چهره‌های کلیدی در تقویت خط دفاعی این تیم نقش‌آفرینی کند. تجربه بین‌المللی و توانایی‌های فنی او، می‌تواند اسپارتاک را به یک تیم قدرتمندتر تبدیل کند.

پس از انتقال به تیم‌های آنتورپ بلژیک و بوآویشتا پرتغال، حالا اسپارتاک مسکو می‌تواند سومین تجربه اروپایی علیرضا بیرانوند باشد. باید دید در تابستان داغ و پر سر و صدای پیش رو، سنگربان پرسپولیس چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/8lprwa

آخرین اخبار