تاریخ انتشار: 1403/03/21 16:03
کد خبر: 1276971

آنچلوتی: حرف‌هایم درباره جام جهانی باشگاه‌ها درست منعکس نشد

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید حرف‌هایش درباره جام جهانی باشگاه‌ها درست منعکس نشده است.
آنچلوتی: حرف‌هایم درباره جام جهانی باشگاه‌ها درست منعکس نشد

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در گفت‌وگو با نشریه ایتالیایی «جورناله» اعلام کرده بود که این تیم در مسابقات پیش روی جام جهانی باشگاه‌ها شرکت نخواهد کرد. این رسانه ایتالیایی صحبت‌های کارلتو را اینطور منعکس کرده بود که «بازیکنان و باشگاه‌ها در این تورنمنت شرکت نخواهند کرد. تنها یک بازی رئال مادرید 20 میلیون پوند می‌ارزد و آن وقت فیفا می‌خواهد به ما برای حضور در کل تورنمنت این رقم را بدهد. خیر. چنین چیزی امکان‌پذیر نیست. سایر باشگاه‌ها نیز مانند ما دعوت فیفا را رد خواهند کرد».

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید ساعتی بعد از اینکه باشگاه متبوعش رسماً اعلام کرد در جام جهانی باشگاه‌ها شرکت خواهد کرد، مدعی شد صحبت‌های او به درستی توسط این رسانه ایتالیایی منعکس نشده است.

آنچلوتی که امروز (دوشنبه) 65 ساله شد، در این خصوص گقت: در مصاحبه‌ای که با جورناله داشتم، حرف‌هایم در مورد جام  جهانی باشگاه‌ها آنطور که در نظر داشتم، تفسیر نشده است. به هیچ وجه منظورم این نبود که بازی در تورنمنتی را رد کنم که می‌تواند فرصتی عالی برای ادامه رقابت برای کسب عناوین بزرگ با رئال مادرید باشد.

باشگاه رئال مادرید بعدازظهر امروز (دوشنبه) با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد کهکشانی‌ها همانند سابق در این تورنمنت حضور پیدا خواهند کرد.

رئال مادرید که فصل اخیر با سرمربیگری کارلو آنچلوتی فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شد، با کسب پنج عنوان قهرمانی، پرافتخارترین تیم در تاریخ رقابت‌های جام جهانی باشگاه‌ها است.

نسخه جدید جام جهانی باشگاه‌ها از تابستان سال آینده با حضور 32 باشگاه برگزار خواهد شد و میزبان اولین دوره‌اش با فرمت جدید آمریکا خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/zb7vnb

آخرین اخبار