تاریخ انتشار: 1403/03/21 14:25
کد خبر: 1276953

۷ متهم در پرونده مس رفسنجان؛پرونده‌های دیگر در حال بررسی است

با اعلام رسمی رئیس کل دادگستری استان کرمان مشخص شد که هفت نفر در ماجرای فساد باشگاه مس رفسنجان نقش داشته‌اند.
۷ متهم در پرونده مس رفسنجان؛پرونده‌های دیگر در حال بررسی است

به گزارش فرتاک ورزشی

در حالی که اسامی مختلف و زیادی در مورد فساد در باشگاه مس رفسنجان مطرح شده بود، اما حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان امروز (دوشنبه) اعلام کرد که در این پرونده هفت نفر متهم هستند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان هر چند نامی از این نفرات نبرده است، اما باید گفت مجید زیندینی مدیرعامل وقت و علی علیزاده قائم مقام وقت باشگاه رفسنجان اولین نفراتی بودند که نام‌شان در این پرونده مطرح شد و بر اساس موارد و نکاتی که اعلام کردند، نفرات دیگری تحت تعقیب قرار گرفتند.

طبق گفته‌های این دو و تحقیقات به‌عمل آمده، سه فرد مسئول در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در مظان اتهام قرار گرفتند.

در نهایت با بررسی‌های به‌عمل آمده، خداداد افشاریان رئیس پیشین کمیته داوران فدراسیون فوتبال، سهیل مهدی مسئول وقت برگزاری مسابقات سازمان لیگ و فریبرز محمودزاده مسئول وقت برگزاری مسابقات لیگ دسته اول بازداشت شدند.

دو فرد رسانه‌ای نیز جزو متهمان هستند که یکی از آنها با قرار وثیقه میلیاردی آزاد است و دیگری به گفته رئیس کل دادگستری استان کرمان به دلیل بیماری از مرجع قضایی تقاضای مهلت جهت حضور در دادستانی کرده است.

براساس این گزارش، اکنون فرد دیگری در ماجرای فساد باشگاه مس رفسنجان تحت تعقیب نیست و متهمان این پرونده تنها نفرات یادشده هستند.

با این وجود پرونده‌ها و موارد دیگری وجود داشته که ارتباطی با باشگاه مس رفسنجان ندارد. این موارد از سوی نهادی ذیربط و البته کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در حال رسیدگی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/adqpbl

آخرین اخبار