تاریخ انتشار: 1403/03/21 17:27
کد خبر: 1276974

رقیب طارمی: از بودن در اینتر خوشحالم

مارکو آرناتوویچ در مورد رویارویی با هم‌تیمی‌هایش در اینتر در یورو 2024، سال "پرمخاطره" با نراتزوری و پاسخش به تردیدها درباره آمادگی جسمانی‌اش صحبت کرد.
رقیب طارمی: از بودن در اینتر خوشحالم

به گزارش فرتاک ورزشی

 این مهاجم 35 ساله اتریشی تابستان گذشته با قراردادی قرضی دو ساله از بولونیا به باشگاه میلانی بازگشت و پس از فصل قرضی در دوران 10-2009، یک بار دیگر برای این تیم توپ زد. آرناتوویچ بیشتر توسط سیمونه اینزاگی به عنوان گزینه چرخشی مورد استفاده قرار گرفت و به طور مرتب در دقایق پایانی بازی‌ها به عنوان بازیکن تعویضی برای اینتر به میدان می‌رفت. او عملکرد متوسطی داشت، در 34 بازی، هفت گل زد و سه پاس گل داد.

آرناتوویچ ابتدا در مورد امیدهای اتریش در مسابقات قهرمانی اروپا صحبت کرد.

«ما می‌توانیم هر کسی را حتی فرانسه را غافلگیر کنیم. اما ما نهایت احترام را داریم. این یک تیم با کلاس جهانی است. هیچ‌کس در آنجا نیست که بگویید بازی با او آسان خواهد بود. آنها یکی از مدعیان قهرمانی اروپا هستند.

اما ما به عنوان هم تمرین کننده یا برای رفتن به تعطیلات به یورو نمی‌رویم. 75 درصد از تیم ما در آلمان زندگی می‌کنند. آنها به خوبی می‌دانند که بازی در آنجا چگونه است.»

از او پرسیده شد که آیا با توجه به اینکه با هم‌تیمی‌های فرانسوی خود، بنجامین پاوارد و مارکوس تورام روبرو می‌شود، روی بازی مقابل فرانسه شرط بندی کرده است یا خیر.

«البته در رختکن در موردش صحبت کردیم. مخصوصا با مارکوس تورام. اما هیچ شرطی وجود ندارد، حتی با دومفرایس، همان‌طور که ادعا شده بود. هر کسی می‌خواهد برای کشورش برنده شود.

ما آماده‌ایم. حالا سه روز برای استراحت و گذراندن وقت با خانواده باقی مانده است. 17 ژوئن، آن روز است.»

آرناتوویچ در مورد اینکه چگونه امسال در اینتر پیشرفت کرده است، اظهار نظر کرد.

مارکو آرناتوویچ

«بله، می‌توانید این را بگویید. به عنوان یک شخص. فوتبال در مورد استعداد و همچنین در مورد بدن است، اما مهمترین چیز جنبه ذهنی است. سال گذشته از نظر ذهنی برای من بسیار طاقت فرسا بود.

دو بار مصدوم شدم. ایتالیایی‌ها گفتند: «چرا آرناتوویج را آوردید؟ او همیشه مصدوم است. اما من خیلی اوقات مصدوم نمی شدم. استخوانم ورم کرده بود. این مصدومیت نیست، استرس است.»

در نهایت، آرناتوویچ در مورد چگونگی برخورد با مشکل همسترینگ و نقشی که زیر نظر اینزاگی ایفا کرد، صحبت کرد.

«از نظر جسمی امسال برای من سخت بود. من عادت داشتم از ابتدا بازی کنم و همه بازی‌ها را انجام دهم. بعد کار متفاوتی داشتم، 15، 20، 30 دقیقه وارد زمین می‌شدم. باید به آن عادت می‌کردم. بدنم با آن سازگار شد. کمی بعد، دوباره مصدوم شدم. اما من هنوز خوشحال هستم. وقتی از ابتدا بازی کردم، گل زدم. ما تقریبا همه چیز را بردیم. من هنوز یک سال دیگر در اینتر هستم و هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/77okrg

آخرین اخبار