تاریخ انتشار: 1400/12/03 14:59
کد خبر: 25491

حسینی: صحبت از کسب سهمیه یک تله بزرگ برای تیم ماست/ باید مربیانی را که شکست می‌خورند درک کنیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت، تیمش با ریکاوری خوبی بعد از دیدار مقابل ذوب‌آهن به مصاف تراکتور خواهد رفت.
حسینی: صحبت از کسب سهمیه یک تله بزرگ برای تیم ماست/ باید مربیانی را که شکست می‌خورند درک کنیم

 

سیدمجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتور اظهار داشت: بعد از بازی هفته قبل که سه امتیازی خوب در آن گرفتیم، توانستیم بچه‌ها را خوب ریکاوری کنیم و از نظر روحی آنها را آماده این بازی کردیم. درست است که شرایط تراکتور در جدول خوب نیست، اما همیشه تیمی است که می‌تواند کارهای بزرگی انجام بدهد و بازیکنانی دارد که می‌توانند نتیجه بازی را با کارهای خلاقانه و توانایی فردی خود عوض کنند.

وی در ادامه افزود: به بچه‌های تیم گوشزد کردم که فریب جایگاه تراکتور در جدول را نخورند و اگر تمرکز بالایی نداشته باشیم، این تیم می‌تواند برای ما مشکل‌ساز شود و ضربه می‌خوریم. باید بدانیم با تیمی بازی داریم که می‌تواند خودش را از این وضعیت نجات بدهد و باید با تمام تمرکز مقابل آنها صف‌آرایی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد آمار عجیب تیمش است که تاکنون خارج از خانه نباخته و از طرفی در دیدارهای خانگی هیچ بردی کسب نکرده است، گفت: دلایل متعددی وجود دارد که اکنون جای صحبت کردن در این باره نیست. ما هم دنبال این هستیم در بازی‌های خانگی بهتر نتیجه بگیریم و این مسئله که در بازی خانگی نتیجه نمی‌گیریم و بعد بازی خارج از خانه داریم، فشار زیادی روی ما ایجاد می‌کند. امیدوارم بچه‌ها تجربه لازم را کسب کرده باشند و اشتباهات بازی‌های خانگی قبلی را تکرار نکنند.

حسینی درباره تغییر داور دیدار پیکان - تراکتور و دلیل آن اظهار داشت: نمی‌دانم دلیل آن چیست، اما امیدوارم داوری که انتخاب شده است بتواند روز خوبی داشته باشد و با کمترین اشتباهی این بازی را قضاوت کند. دلیل این تغییر و جابه‌جایی را نمی‌دانیم.

وی در مورد بحث بازیکنان سرباز که امروز به معضل تبدیل شده است، اظهار داشت: این مسئله فقط برای فوتبال ایران است و باید ببینیم در فوتبال دنیا چطور عمل می‌شود. اگر قرار است لیگ حرفه‌ای داشته باشیم، شرایط مشخص است و فکر نمی‌کنم جایی از دنیا تیمی نظامی وجود داشته باشد. ما هم تیم‌های نظامی داریم که باید راهکار آن مشخص شود و من کارشناس نیستم که در این خصوص نظر بدهم. به نظرم باید ببینیم در سایر نقاط دنیا چه کار می‌کنند و ما هم همین کار را انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان راجع به اینکه تیمش در نیم‌فصل دوم خوب کار کرده و آیا به فکر کسب سهمیه لیگ قهرمانان است یا نه، گفت: نه، فکر می‌کنم صحبت از کسب سهمیه یک تله بزرگ برای تیم ما باشد. اصلاً نباید در این مورد صحبت کرد، چون تیم ما کم هزینه است و بازیکنان جوانی داریم که از فوتبال خود لذت می‌برند و نباید روی آنها فشار بیاوریم. با شرایطی که تیم‌های دیگر دارند، دلیلی ندارد که بخواهیم سهمیه بگیریم و نباید روی ما فشار بیاید. تیم‌های رقیب ما سه چهار برابر ما هزینه کردند، اما امیدوارم بچه‌ها ما قابلیت‌ها خود را نشان بدهند و یک فوتبال خوب را ارائه کنیم.

حسینی درباره تغییرات در فدراسیون فوتبال گفت: من نظری ندارم و امیدوارم هر کسی می‌آید موفق باشد و به فوتبال خدمت کند. مردم این فوتبال را دوست دارند و امیدوارم هر کسی می‌آید خوب کار کند که این مسئله به فوتبال باشگاهی ما هم تسری پیدا کند.

وی در مورد اینکه تصمیمات داور دیدار ذوب‌آهن - پیکان که به شدت مورد اعتراض مهدی تارتار قرار گرفت توسط کارشناسان تأیید شد و چه نظری در این خصوص دارد، خاطرنشان کرد: روی همه مربیان فشار است و ما باید مربیانی را که شکست می‌خورند، درک کنیم. نباید این مسائل را جدی بگیریم و خود من هم گاهی در کنفرانس‌ها از عملکرد داور شاکی بوده‌ام. ما باید هم دیگر را درک کرده و کمی حرفه‌ای‌تر کار کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v5r7z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 حسینی: اُفت نکردیم، بازی‌های‌مان سخت بودند و بدشانس بودیم/ بانیاما خیلی ما را اذیت کرد!