تاریخ انتشار: 1403/03/12 21:41
کد خبر: 1276522

سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال: گل پرسپولیس سالم بود

سرپرست دپارتمان داوری و کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: پای مدافع مس آفساید را پر کرده و گل پرسپولیس در شرایط سالم به ثمر رسیده است.
سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال: گل پرسپولیس سالم بود

به گزارش فرتاک ورزشی

 دانیال مرادی در خصوص اینکه گفته می‌شود گل پرسپولیس به مس رفسنجان آفساید بود، گفت: با زوایای موجود نمی‌توان قاطعانه گفت که بازیکن پرسپولیس در آفساید است یا نه، با این وجود به نظر می‌رسد پای مدافع، آفساید را پر کرده است، مگر اینکه صحنه جدیدی باشد که به طور واضح نشان دهد این صحنه آفساید است.

سرپرست دپارتمان داوری و کمیته داوران فدراسیون فوتبال ادامه داد: پروتکل آنالیز داوری در کل دنیا اینگونه است که اگر صحنه‌ای به وضوح و آشکار نباشد که متوجه شویم اشتباهی از سوی داور رخ داده است باید تصمیم داوری را تأیید کنیم. اگر دقت کنید برخی از کارشناسان گفتند بازیکن در منطقه آفساید است، در صورتی که ما باید نشان دهیم که به وضوح بخشی از بدن بازیکن جلوتر از توپ و مدافع حریف است. به دلیل همین بحث‌ها فیفا پیشنهاد کرده که کل بدن بازیکن باید جلوتر از مدافع باشد تا آفساید باشد. اگر بخواهیم قطعی نظر بدهیم باید VAR باشد تا با خط‌کشی‌هایی که صورت می‌گیرد تصمیم بگیریم. این چیزی که ما می‌بینیم به نظر می‌رسد پای مدافع مس آفساید را پر کرده و گل در شرایط سالم به ثمر رسیده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/yo6vxm

آخرین اخبار