تاریخ انتشار: 1403/03/13 15:23
کد خبر: 1276546

رسمی شد ، امباپه به رئال پیوست

کیلیان امباپه با امضای قرارداد پنج ساله به عنوان بازیکن آزاد راهی رئال شد و اعلام رسمی فردا یا روز سه‌شنبه خواهد بود.
رسمی شد ، امباپه به رئال پیوست

امباپه با تایید فابریتزیو رومانو رسما قراردادش با رئال را امضا کرده و انتظار می‌رود فردا یا روز سه‌شنبه توسط باشگاه رئال مادرید انتقالش رسمی شود. با این حال مراسم معارفه به بعد از یورو 2024 موکول خواهد شد. اگر فرانسه به فینال برسد، احتمالا تا 45 روز دیگر شاهد مراسم تاریخی معارفه او در برنابئو خواهیم بود.

در هفته‌های گذشته و پس از اینکه ستاره فرانسوی اعلام کرد از پاری سن ژرمن جدا خواهد شد، گمانه‌زنی‌ها و شایعات بسیاری درباره زمان اعلام انتقال از سوی رئال مادرید به وجود آمد.

برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که باشگاه مادریدی قصد دارد انتقال این بازیکن را قبل از مسابقات یورو ۲۰۲۴ اعلام کند اما در نهایت تصمیم بر این شده که همه چیز به بعد از یورو موکول شود.

رئال از سال 2017 به دنبال امباپه بود اما او ترجیح داد موناکو را به مقصد پی اس جی ترک کند. او در سال 2022 چیزی تا پیوستن به رئال فاصله نداشت ولی به دلیل در پیش بودن جام جهانی قطر و فشار همه جانبه در فرانسه بر روی او، قراردادش را تمدید کرد اما در نهایت ماه فوریه 2024 به باشگاه اطلاع داد که تمدیدی در کار نیست و او در پایان فصل جدا خواهد شد. بعد از آخرین بازی فصل نیز او در پیامی ویدیویی رسما از هواداران پاریس خداحافظی کرد.

امباپه حالا وارد باشگاهی می‌شود که دیشب قهرمانی شماره 15 خود در لیگ قهرمانان را جشن گرفت و امیدوار است سال بعد جام شانزدهم با با درخشش او کسب کنند.

امباپه رویای رسیدن به لیگ قهرمانان را در سر دارد و رئال می‌تواند برای او بهترین باشگاه ممکن باشد. ستاره‌ای که از کودکی عاشق رئال و رونالدو بود و بالاخره به آرزویش رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/yo6vzm

آخرین اخبار