تاریخ انتشار: 1403/03/13 11:05
کد خبر: 1276533

مربی سابق بارسا، سرمربی جدید سویا!

سویا پس از کیکه سانچز فلورس به دنبال یک سرمربی جدید می گشت و در نهایت آن ها تصمیم گرفتند که گارسیا پیمینتا را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کنند.
مربی سابق بارسا، سرمربی جدید سویا!

گارسیا پیمینتا در حال حاضر یک سرمربی 49 ساله است. او سابقه هدایت لاس پالماس را در کارنامه خود دارد. البته او قبل از این که هدایت لاس پالماس را بر عهده بگیرد، در آکادمی بارسلونا در رده های سنی مختلف مربیگری کرده است. گارسیا پیمینتا بین سال های 2018 تا 2021 هدایت تیم دوم بارسلونا یا همان بارسای B را بر عهده داشت.

گارسیا پیمینتا در دوران بازیگری اش زیاد معروف و مشهور نبوده است. او خودش محصول آکادمی بارسلونا بوده است. گارسیا پیمینتا در دوران بازیگری خود یک وینگر بوده است. حالا او با امضای قراردادی دو ساله هدایت سویا را بر عهده گرفته است.

سویا در فصل گذشته لالیگا عملکرد چندان جالبی نداشت و در نهایت در رده سیزدهم جدول لیگ فوتبال اسپانیا قرار گرفت. همین قضیه موجب شد تا سویا دست به تغییر سرمربی بزند و حالا گارسیا پیمینتا به جای کیکه سانچز فلورس سرمربی سویا خواهد بود و باید دید که چه عملکردی خواهد داشت و سویا در فصل بعد دوباره به یک تیم قدرتمند در لالیگا تبدیل می شود یا خیر.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/gm8pqn

آخرین اخبار