تاریخ انتشار: 1403/03/13 13:43
کد خبر: 1276537

قلعه‌نویی: پیروزی مقابل ترکمنستان از چند جهت مهم بود

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان، پیروزی این تیم مقابل ترکمنستان در دیدار اخیر را از چند جهت باارزش توصیف کرد.
قلعه‌نویی: پیروزی مقابل ترکمنستان از چند جهت مهم بود

امیر قلعه‌نویی پیش از اعزام تیم ملی فوتبال کشورمان به هنگ‌کنگ اظهار داشت:  خیلی خوشحالم که شما دوستان خوب که به مملکت و تیم ملی عرق دارید را می‌بینم. در یک سال گذشته تحت هر شرایطی از تیم ملی حمایت کردید و جا دارد که از تک تک شما تشکر کنم. شما می‌دانید که بازی قبلی با ترکمنستان از چند جهت مهم بود؛ اول اینکه برای اولین بار این حریف را در عشق‌آباد شکست دادیم و جواز حضور در جام ملت‌های آسیا را گرفتیم. همچنین سرگروه ماندیم، چون اگر مساوی می‌کردیم، نمره منفی می‌گرفتیم و در رنکینگ‌مان خیلی تأثیر می‌گذاشت.

وی در ادامه افزود: به هر حال مسابقه‌ای بود که درست است که با یک گل برنده شدیم، اما سه امتیاز آن حائز اهمیت بود. درباره هنگ‌کنگ نیز با همین نگرش خواهیم بود و با بچه‌ها نیز صحبت کردیم. اینکه بتوانیم در مرحله سوم گروهی در سید یک باقی بمانیم، این دو بازی (مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان) برای ما بسیار مهم است، به همین دلیل بهترین نفراتی را که در ذهن‌مان بهترین بودند، انتخاب کردیم و با تمام قوا در این دو بازی حاضر می‌شویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره جوانگرایی صورت گرفته در این تیم هم به خبرنگاران گفت: خدا را شکر جوانانی که به  اردوی قبلی دعوت کردیم، پس از آن اردو بازی‌های خوبی در لیگ انجام دادند و از این بابت خیلی خوشحالیم. آنها ما را به آینده امیدوار کردند. امیدواریم این روند ادامه داشته باشد. این جوانان باید در کنار باتجربه‌ها قرار بگیرند و هم از نظر اخلاقی و رفتاری و هم از نظر فنی از آنها یاد بگیرند تا بتوانند در آینده به مملکت‌شان کمک کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/mmg958

آخرین اخبار