تاریخ انتشار: 1403/03/13 11:39
کد خبر: 1276535

فوتبال 90 دقیقه‌ای، رمز موفقیت پرسپولیس و اوسمار!

در هفته‌ای که استقلال با 2 گل زودهنگام خیالش از برد راحت شد، پرسپولیس با گل دیرهنگام گئورگی گولسیانی، جام را بالای سر برد.
فوتبال 90 دقیقه‌ای، رمز موفقیت پرسپولیس و اوسمار!

در فوتبال تیمی نتیجه می‌گیرد که فراموش نکند فوتبال 90 دقیقه است. این فکتی است که به نظر می‌رسد اوسمار ویرا در مدت زمان حضورش در این تیم برای بازیکنانش بازتعریف کرد.

 رمز موفقیت تیم اوسمار هم در همین خلاصه شد که بازیکنانش بعد از هر اشتباه و هر اتفاق و تا لحظه سوت پایان بازی از جنگیدن ناامید نشدند. آمار هم این مساله را تایید می‌کند. 

شاید حتی امیدوارترین هواداران پرسپولیس هم وقتی دقایق بازی دیشب مقابل مس رفسنجان، از 80 گذشت کم کم امید خود را برای قهرمانی از دست دادند. 

مثل همیشه انتقادات و فحاشی‌ها در کانال‌های هواداری و مجازی داشت شروع می‌شد. با این حال بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس آخرین کسانی بودند که ناامید شدند و این بار هم مزد امیدواری خود را گرفتند. پرسپولیس با 11 گل زده در 15 دقیقه پایانی دومین تیم برتر لیگ در این فصل است. 

رکورد گل‌زدن در این دقایق با اختلاف در اختیار تراکتور است. تیمی که البته بیشتر در زمان خمز این ویژگی را به صورت برجسته داشت و گل‌های زیادی را در این دقایق به ثمررساند.

 پرسپولیس هم با 11 گل در رده دوم قرار دارد. برتری قرمزهای تهرانی در این دقایق نسبت به سرخپوشان تبریزی این است که آنها 2 گل دریافت کرده‌اند اما پورحمیدی 5 بار دروازه‌اش باز شده است. جالب است که کمترین گل‌زده در این دقایق به استقلال تهران تعلق دارد که به همراه نساجی فقط 5 گل زده‌اند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/kqz7wd

آخرین اخبار