تاریخ انتشار: 1403/03/12 19:10
نکونام: من هم مثل هواداران بغض دارم؛ قول می‌دهم فصل بعد بیشتر بجنگیم
کد خبر: 1276498

بغض غریبانه نکونام در ورزشگاه پاس / یک جاهایی زورم نرسید و شرمنده هواداران هستم

ایرنا سرمربی تیم فوتبال استقلال، گفت: من هم مثل هواداران بغض دارم و به‌ آنها قول ‌می‌دهم فصل بعد بیشتر بجنگیم.
بغض غریبانه نکونام در ورزشگاه پاس / یک جاهایی زورم نرسید و شرمنده هواداران هستم

به گزارش فرتاک ورزشی

جواد نکونام پس از نایب قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: قبل از هر چیز به هواداران این امید را می‌دهم که از امروز کارمان را برای فصل بعد آغاز می‌کنیم تا با اقتدار به قهرمانی ببرسیم، چون اگر اختلاف کم باشد، فوری به ما می‌رسند. سال بعد باید بیشتر بجنگیم و من برای هواداران بیشتر خواهم جنگید.

وی افزود: یک جاهایی زورم نرسید و شرمنده هواداران هستم که نتوانستم از حق آنان دفاع کنم. از داخل باشگاه دوست نداشتند استقلال قهرمان شود، مقابل آنها و تیم‌های حریف ایستادم.

نکونام عنوان کرد: مگر می‌شود تا این حد درگیر مشکلات بود؟ از یک موضوع خوشحالم که تیم زحمت کشید و بهترین عملکرد را داشت. سعی کردیم بیشترین بازدهی را داشته باشیم. من هم مثل هواداران بغض دارم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال، گفت: با همه چیز می‌توانیم بجنگیم. به هر حال تیمی که امسال درست کردیم، سعی کردیم تیمی باشد که مردم خوشحال باشند و در کورس رقابت کنیم. من آدمی نیستم که برای چهارم و پنجمی بجنگم و از روز اول گفتم که دوست دارم هر سال و هر دقیقه بجنگم برای بهتر شدن، باور کنید که امسال به اندازه تمام دوران فوتبال و مربیگری‌ام سختی کشیدم و نتوانستم با یکسری‌ها دعوا و مبارزه کنم، چون مبارزه ناجوانمردانه‌ای بود.

وی افزود: خودتان دیدید که گل آفساید زدند و بازی را به ناحق بردند. من سه هفته قبل هم گفتم که قهرمان واقعی تیم ما بود. حتی هواداران تیم‌های دیگر از این موضوع ناراحت هستند و امیدواریم که VAR بیاید و بساط این چیزها و بساط حق‌خوری از همه تیم‌ها برچیده شود و هر کس که حقش هست، قهرمان شود. از هواداران‌مان تشکر می‌کنم که سنگ تمام گذاشتند. بازیکنان من فوق‌العاده بودند و از صمیم قلب دوست‌شان دارم، به آنها می‌گویم که مردانی هستید که من در دوران فوتبال چنین تیمی نداشتم، ولی زورشان به خیلی از چیزها نرسید.

سرمربی استقلال بیان کرد: قرار نیست که خیلی صحبت کنم، می‌خواهم یک مقدار از همه چیز دور شوم تا برای فصل آینده شروع کنیم و یک تیم خوب و قابل احترام بسازیم تا مشکلات امسال را نداشته باشیم و طوری بازی کنیم که در آخر هیچ اتفاقی جلوی قهرمانی‌مان را نگیرد.

وی در خصوص اینکه ممکن است در فصل آینده هم این اشتباهات داوری وجود داشته باشد، تصریح کرد: امیدوارم VAR بیاید که حق هیچ تیمی ضایع نشود. از جنس فوتبال هستم و سال‌ها برای فوتبال کشورم بازی کردم. اگر قرار باشد VAR نیاید باز هم چنین اتفاقاتی می‌افتد. چند سال است که سپاهان، تراکتور و ... گفتند. اگر VAR هم سال بعد نیامد، باز هم سال بعد ۱۵ تیم یک طرف هستند و یک تیم هم طرف دیگر. شک نکنید گل پرسپولیس آفساید بود و امسال تیمی که باید قهرمان می‌شد، به این موفقیت رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/77ok76

آخرین اخبار