تاریخ انتشار: 1403/03/13 14:34
کد خبر: 1276543

شمارش معکوس برای جدایی اوسمار؛ مقصد بعدی کجاست؟

بعد از قهرمانی اوسمار ویرا با پرسپولیس، این مربی برزیلی مورد توجه چند باشگاه حاشیه خلیج فارس قرار گرفته و احتمالش وجود دارد به لیگ امارات کوچ کند.
شمارش معکوس برای جدایی اوسمار؛ مقصد بعدی کجاست؟

اوسمار ویرا روزهای موفقی را به عنوان سرمربی پرسپولیس تجربه کرد. دستیار برزیلی یحیی گل‌محمدی که بعد از جدایی او مورد توجه مدیران باشگاه قرار گرفت و به عنوان سرمربی معرفی شد، در ۱۵ بازی نیم‌فصل دوم ۱۲ پیروزی به دست آورد، ۲ بار مقابل سپاهان و استقلال به تساوی رسید و یک شکست را برابر آلومینیوم اراک متحمل شد. نتایجی که باعث شد تا پرسپولیس بالاتر از استقلال عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست بیاورد. حذف از جام حذفی مقابل آلومینیوم اما نقطه تاریک کارنامه اوسمار ویرا به عنوان سرمربی پرسپولیس بود.

طی هفته‌های اخیر بحث‌های فراوانی درباره ادامه همکاری با اوسمار و تمدید قرارداد این مربی برزیلی منتشر شده. از مدت‌ها قبل مدیران پرسپولیس به دنبال توافق با او هستند اما هنوز تکلیف نهایی مشخص نشده. باشگاه پرسپولیس قصد دارد با اوسمار تسویه حساب کند تا این مربی بابت حسن انجام کار و قهرمانی دستمزدش را به صورت کامل دریافت کند و در سفر به برزیل درباره آینده کاری‌اش با سرخپوشان تصمیم‌ بگیرد.

شمارش معکوس برای جدایی اوسمار؛ مقصد بعدی کجاست؟

اوسمار حتی در گفت و گویی کوتاه که به نظر می رسید علاقه زیادی برای ادامه همکاری با باشگاه پرسپولیس دارد تأکید کرده که تکلیفش مشخص نیست و بعد از مشورت با خانواده بهترین تصمیم را برای آینده خواهد گرفت. گویا سرمربی برزیلی پرسپولیس مورد توجه باشگاه عجمان در لیگ امارات قرار گرفته و حتی مذاکرات مقدماتی با مدیر برنامه‌های او نیز انجام شده است.

عجمان با کسب ۳۴ امتیاز از ۲۶ بازی، فصل را با حضور در رده هفتم به پایان رساند. سرمربی این تیم دانیل ایسالیای رومانیایی است و مدیران عجمان دنبال تغییر در کادرفنی تیم‌شان هستند. به همین دلیل اوسمار ویرا را نشانه گرفته‌اند تا شاید بتوانند سرمربی برزیلی و موفق پرسپولیس را به خدمت بگیرند.

ویرا با پایان قراردادش می‌تواند با باشگاه‌های دیگر مذاکره کند و البته پرسپولیس نیز این حق را دارد تا صحبت با جانشین‌های احتمالی او را آغاز کند. باید دید سرانجام اوسمار روی نیمکت پرسپولیس می‌ماند یا با قهرمانی و خاطره‌ای خوش این تیم را ترک می‌کند تا برای همیشه در اذهان هواداران جاودانه بماند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/vzrgdj

آخرین اخبار