تاریخ انتشار: 1403/03/12 20:04
کد خبر: 1276510

نعمتی: تمرکزمان بر روی قهرمانی بود/ استقلال تیم قابل احترامی است

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه در این فصل تمرکزمان بر روی قهرمانی بود گفت: هوادار این تیم لایق بهترین‌ها هستند و توانستیم دومین قهرمانی پیاپی خودمان را جشن بگیریم.
نعمتی: تمرکزمان بر روی قهرمانی بود/ استقلال تیم قابل احترامی است

به گزارش فرتاک ورزشی

 علی نعمتی شنبه شب پس از جشن قهرمانی پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید از تمامی اعضا و در راس آنها به یحیی گل‌محمدی، کریم باقری و همه بازیکنانی که مصدوم شدند و همین‌طور بازیکنانی که سرباز شدند، تبریک بگویم. هواداران پرسپولیس در این فصل سنگ تمام گذاشتند و لایق این قهرمانی بودند.

وی در خصوص، اظهار نظر جواد نکونام سرمربی تیم استقلال در خصوص قهرمانی، گفت: یحیی گل‌محمدی یک فرهنگی را در تیم ما جا انداخت. سال گذشته ما ۱۰ بازی آخرمان به هیچ تیمی کاری نداشتیم و برنده و در آخر قهرمان شدیم. امسال هم همین رویه را ادامه دادیم و قهرمانی دوم پیاپی خودمان دست پیدا کردیم و به هواداران‌مان تبریک می‌گویم. ما به تیم‌های دیگر کاری نداریم. استقلال تیم خوب و قابل احترامی است.

نعمتی در خصوص صحبت‌های نگران کننده بیرانوند گفت: بازی کردن در پرسپولیس این دردسرها را دارد. همه بازیکنان از کیفیت خوبی برخوردارند و امیدوارم اتفاق خوبی بیفتد. هواداران این تیم لایق بهترین‌ها هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/jmb6mo

آخرین اخبار