تاریخ انتشار: 1403/03/12 20:35
کد خبر: 1276513

مورایس: برای استقلال متأسف هستم/ سپاهان تیم کوچکی است!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان از قهرمان نشدن استقلال در بیست‌وسومین دوره لیگ برتر ابراز تأسف کرد.
مورایس: برای استقلال متأسف هستم/ سپاهان تیم کوچکی است!

به گزارش فرتاک ورزشی

ژوزه مورایس بعد از برتری 4 بر یک سپاهان برابر شمس‌آذر گفت: به بازیکنان بابت عملکرد خوبشان تبریک می‌گویم، دستاورد خوبی داشتیم و بیشترین گل را در لیگ زدیم، این نشان دهنده عملکرد خوب تیم است. به شهریار مغانلو بابت کسب عنوان آقای گلی و همچنین به کسانی که لیگ را بردند تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: می‌خواهم حمایت هواداران را در بازی جام حذفی برای تیم و بازیکنان داشته باشیم، بازی چالش‌انگیزی برای ما خواهد بود. امیدوارم باتوجه به میزبانی سپاهان در این مسابقه، حضور حداکثری تماشاگران را داشته باشیم زیرا گل‌گهر تیم ساده‌ای نیست.

مورایس عنوان کرد: چیزی که مشخص است، این است که من امروز در مورد داور صحبت نکردم اما داور امروز خوب بود و تأثیری در روند و بازی نداشت. در بازی‌های آخر لیگ داوری‌های بیطرفانه‌تری دیدیم. به عنوان مربی انتظار کمک از کسی نباید داشته باشم و باید خودمان به خودمان کمک کنیم. در بازی‌های آخر داوری‌های بهتری داشتیم و در لیگ بهتر شدیم. به عنوان مربی، انتظار نداریم که کسی به ما کمک کند و باید خودمان به خودمان کمک کنیم.

سرمربی سپاهان درباره لیگ امسال و قهرمان نشدن تیمش گفت: دوست دارم تمرکزم روی خودم باشد که باعث می‌شود بهتر عمل کنیم و عملکرد عادلانه‌ای انتظار داشته باشیم. باید به عملکرد خودمان نگاه کنیم و بهبود ببخشیم؛ البته حتما اشتباهاتی داشتم که این اشتباهات باعث شدند در لیگ جایگاه بهتری نداشته باشیم و باید در آینده بهتر شویم.

وی یادآور شد: با توجه اتفاقات زیادی که داشتیم، این انتظار بود که عملکرد بهتری داشته باشیم، به هر حال تیم قهرمان بهتر از دیگران بود در مواردی از ما بهتر بودند و قهرمان شدند؛ البته اینکه چطور توانستند در مقوله‌هایی بهتر از ما باشند، چیزی است که نمی‌توانم در مورد آن صحبت کنم.

مورایس خاطرنشان کرد: برای استقلال متأسف هستم، آنها بیشتر مدت فصل را صدرنشین بودند و حیف شد که نتوانستند قهرمان شوند و اینکه چطور این اتفاقات افتاد را نمی‌دانم؛ البته به من ارتباطی ندارد چطور این اتفاقات افتاد. با هواداران استقلال همدردی می‌کنم. فوتبال همیشه عادلانه نیست و به قهرمان لیگ مجددا تبریک می‌گویم.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این‌که چه نمره‌ای به عملکردش در سپاهان در فصل جاری و فصل قبل می‌دهد، خاطرنشان کرد: به خودم در هر دو سال نمره صفر می‌دهم زیرا چیزی نبردم؛ درباره جام حذفی هم تیم‌های دیگر نیز شانس قهرمانی در جام حذفی را دارند.

مورایس درباره شرایط لیگ امسال گفت: اجازه بدهید من درباره سال بعد و فوتبال ایران صحبت کنم. شاید متوجه شده باشید آنچنان که باید خوشحال نیستم و حس خوبی ندارم، باید به آینده نگاه کنم. به نظرم با شرایط موجود در این باشگاه امکان ندارد جامی ببرید و این موضوع غیرممکن به نظر می‌رسد. به هر حال سال بعد 3 تیم در رقابت بین‌المللی آسیا خواهیم داشت؛ امسال لیگ بسیار عجیب و غریبی داشتیم و با توجه به اسپانسر و حمایت‌های مالی از استقلال و پرسپولیس، این موضوع، چیز خوبی است که می‌شنوم. البته نمی‌خواهم در مورد تیم‌های کوچک مثل خودمان صحبت کنیم، به هر حال شاید اینقدر کوچک هستیم که با این 2 باشگاه مقایسه شویم.

وی افزود: من در مورد 2 تیم بزرگ صحبت می‌کنم. با بودجه‌ای که داریم و اگر همه صادق باشند، فکر می‌کنم بسیار سخت است که در رقابت‌های بین‌المللی با تیم‌های دیگر رقابت کنیم؛ باید یک نکته بگویم و آن این است که با توجه به پیشنهاداتی که از باشگاه‌های دیگر دارم، این سقف بودجه فوتبال ایران اجازه درخشش تیم‌های ایرانی در رقابت بین‌المللی را نخواهد داد.

سرمربی سپاهان گفت: ایران بسیار بزرگ و قدرتمند است، این بسیار مایه تأسف است که ضعف خود را نشان می‌دهیم آن هم در نقطه‌ای که دیگر کشورها قدرت خود را از نظر سرمایه‌گذاری به رخ می‌کشند. باید به تصمیم خوبی برسیم که تیم‌های ایرانی باعث غرور و افتخار مردم ایران باشند. کنفدراسیون فوتبال آسیا در رقابت‌های آسیایی تعداد بازیکنان خارجی را افزایش داد و این نشان می‌دهد که ما باید از این موضوع برای بهبود کیفیت تیم‌مان استفاده کنیم؛ پس با این شرایط چطور می‌توانیم رقابت برابری داشته باشیم؟!

مورایس اضافه کرد: در ایران مردم بسیار باکیفیتی در فدراسیون و باشگاه‌ها داریم، باید ببینیم چطور می‌توانیم لیگ و بازیکنان بهتری داشته باشیم که به بهترین لیگ آسیا تبدیل شویم زیرا پتانسیل آن را داریم، همه را دوست دارم و باعث افتخار است در کنار شما بودم، با توجه به رقابت پیش رو آینده را نمی‌دانم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/mmg9o8

آخرین اخبار