تاریخ انتشار: 1403/03/13 08:21
کد خبر: 1276531

باشگاه تراکتورسازی به صورت رسمی واگذار شد

باتوجه به عدم وصول درخواست خرید سهام‌ باشگاه تراکتور، تمامی اختیارات، امورات و هزینه‌های باشگاه تراکتور به هیات فوتبال آذربایجان شرقی واگذار شد.
باشگاه تراکتورسازی به صورت رسمی واگذار شد

به گزارش فرتاک ورزشی

تراکتور به صورت رسمی واگذار شد 

به گزارش مشرق، پس از پایان مهلت ۱۵ روزه مجمع سهامداران باشگاه تراکتور جهت ارایه درخواست‌های خرید سهام باشگاه و عدم وصول هرگونه درخواستی در این زمینه، مجمع باشگاه اطلاعیه‌ زیر را صادر کرد:

بأسمه تعالی

«بیش از ۱۵ روز از فراخوان عمومی واگذاری سهام باشگاه تراکتور سپری شد و هیچ درخواست کتبی و حتی شفاهی از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی برای خرید سهام باشگاه وصول نشده است.

برنامه و بودجه ارایه شده از سوی هیات مدیره باشگاه برای فصل آتی در جلسه ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری تصویب و تخصیص یافته بود؛ امّا باتوجه به فراهم نبودن بستر لازم و همچنین شرایط پرتنش موجود پیرامون تیم، مجمع سهامداران باشگاه تراکتور امکان ادامه فعالیت را مقدور ندانسته و باشگاه را جهت واگذاری در اختیار هیأت فوتبال قرار می‌دهد .

در همین راستا با پایان مسابقات فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲، اعضای مجمع سهامداران، باشگاه تراکتور را بدون هیچ بدهی داخلی و خارجی، در اختیار هیأت فوتبال آذربایجان‌ شرقی قرار داده و تمامی امورات و هزینه‌های باشگاه از امروز یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ به هیأت فوتبال استان به عنوان متولی فوتبال در آذربایجان شرقی، واگذار می‌شود.

شایان ذکر است، باتوجه به در پیش بودن نقل و انتقالات تابستانی، تصمیم مذکور به صورت فوق‌العاده در دستور کار مجمع سهامداران قرار گرفت تا اقدامات لازم جهت آماده کردن تیم در اسرع وقت از سوی متولیان جدید صورت پذیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/dj5zyq

آخرین اخبار