تاریخ انتشار: 1395/12/11 22:46
کد خبر: 225788

شرط بنگر برای قلعه‌نویی، آجورلو و کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی

شرط بنگر برای قلعه‌نویی، آجورلو و کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی

تراکتوری‌ها فکر نمی‌کردند محسن بنگر پای حرفش بایستد. مدافع تراکتورسازی بعد از اتفاقاتی که در رختکن تراکتور در بازی با پرسپولیس رخ داد و از سوی امیر قلعه‌نویی مورد اهانت قرار گرفت، دیگر بر سر تمرینات تراکتور حاضر نشد.
آن زمان امیر قلعه‌نویی مصاحبه کرد و گفت: «دیگر جایی برای بنگر در تراکتور وجود ندارد.» اما بنگر باز هم سکوت کرد تا شاید کسانی که باعث توهین به شخصیت‌اش شده‌اند به خودشان بیایند و از او دلجویی کنند اما بعد از جلسه‌ای که با آجورلو در تهران گذاشت و واقعیت‌های رفتاری قلعه‌نویی را به آجورلو گفت، دیگر هیچ تماسی از سوی تراکتوری‌ها با بنگر گرفته نشد.
حالا با گذشت چند ماه از ماجرای ورزشگاه آزادی و مصاحبه‌های تند و تیز قلعه‌نویی تراکتوری‌ها به خودشان آمده‌اند و اعلام کرده‌اند که بنگر باید خودش را به مربی بدنساز باشگاه معرفی کند و دور زمین تمرین بدود و این در حالی‌است که طی چند روز اخیر بزرگ‌ترهای تراکتور سعی به راضی کردن محسن بنگر کرده‌اند اما توهین به خانواده بنگر آنقدر برای او غیرقابل هضم است که به همه درخواست‌ها جواب رد داده است.
محسن بنگر تنها به یک شرط حاضر است در تمرینات تراکتور شرکت کند که باشگاه تراکتور و سرمربی تیم بابت اتهام تبانی و توهین به خانواده‌اش رسما در رسانه‌ها از او عذرخواهی کنند.
به نظر می‌رسد این موضع صریح و روشن بنگر قابل تغییر نباشد. حال باید دید قلعه‌نویی حاضر است بابت رفتار بدی که با او داشته در رسانه‌ها عذرخواهی ‌کند و همچنین آیا کانون هواداران تراکتور و خود باشگاه بابت توهین‌ها و اتهام تبانی که به کاپیتان تراکتور در بازی با پرسپولیس زده‌اند، عذرخواهی خواهند کرد؟!

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4powql

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه‌نویی کتبا بازیکن پرسپولیسی‌اش را اخراج کرد