تاریخ انتشار: 1403/03/12 07:29
کد خبر: 1276428

همه رکوردها برای سایر تیم‌ها، جام برای پرسپولیس!/ قهرمانی بی‌سابقه در یک قدمی سرخپوشان

پرسپولیس اگر بتواند قهرمان لیگ برتر بشود به یک قهرمانی عجیب دست پیدا کرده است.
همه رکوردها برای سایر تیم‌ها، جام برای پرسپولیس!/ قهرمانی بی‌سابقه در یک قدمی سرخپوشان

به گزارش فرتاک ورزشی

علی مسعودی؛  اگر پرسپولیس در لیگ برتر به قهرمانی برسد، بدون شک عجیب‌ترین رکورد تاریخ را از آن خود خواهد کرد. رکورد بدون ثبت فردی و جمعی که تنها جام را به خانه می برد و سایر رکوردها را به دیگر تیم‌ها می‌بخشد!

شايد برای اولین بار در تاریخ فوتبال تیمی به مقام قهرمانی برسد که حتی یک رکورد فردی و جمعی به دست نیاورد. قهرمانی که تا همین دو هفته پیش در انتظار استقلال بود ولی پرسپولیس از چنگ رقیب درآورد. حال حاضر پرسپولیس شانس اول قهرمانی است اما در رکورد فردی و جمعی کمترین و شاید هم اصلا شانسی برای ثبت آنها ندارد.

اولین رکورد، کلین شیت است که قطعا از بین حسینی و پورحمیدی یکی انتخاب می شود و شاید هم مشترکا به آنها برسد. علیرضا بیرانوند که فصل پر فراز و نشیبی را سپری کرده سال خوبی را نداشته‌ با ۱۲ کلین شیت نفر سوم است که فاصله زیادی با نفرات اول دارد.

بیرانوند- حسینی- حمیدی

 در آقای گلی هم هم‌ شانس پرسپولیس بسیار پایین است و باید شهريار مغانلو از سپاهان را آقای گل مسابقات بدانیم‌ و کفش طلا را برای او آماده کنند. کفش طلایی که هیچ وقت در کار نبوده و فقط نام آن در رسانه ها به ثبت رسیده است!

شهریار مغانلو

بهترین پاسور و یا همان مهندس لیگ را هم باید از بین آلوز و جلالی از استقلال انتخاب کنند و یا اینکه مشترکا به این دو بازیکن بدهند، مگر اينکه معجزه ای رخ دهد و دانيال اسماعیلی فر در بازی آخر از پرسپولیس به آنها برسد که خیلی به معجزه نیاز دارد چون باید بازی پایانی او ۴ پاس گل بدهد و آلوز و جلالی هیچ پاس گلی ندهند تا این مدافع مهندس لیگ شود.

ابوالفضل جلالی- ریکاردو آلوز

به این رکورد های فردی باید رکورد، جمعی هم اضافه کنیم که اتفاقا بعید است پرسپولیس به یکی از آنها هم برسد.

رکورد کمترین گل خورده که در حال حاضر استقلال کمترین گل خورده را دارد و اگر آبی ها، بازی با پیکان ۴ گل بخورند و پرسپولیس از مس رفسنجان گلی دریافت نکند این عنوان را به دست می آورد که این هم‌ نیاز به معجزه بزرگی دارد!

رکورد بيشترين گل زده هم فعلا از آن سپاهان است که شاگردان مورایس با ۴۹ گل زده بهترین خط حمله را دارند و پرسپولیس نیز با ۴۴ گل زده دوم است که بعید به نظر می رسد سرخپوشان بازی با مس بیش از ۵ گل به ثمر برسانند و زردپوشان اصفهانی هم‌ بازی هفته پایانی گلی به ثمر نرسانند.

سپاهان

کمترین باخت هم‌ فعلا در اختیار استقلال است که اگر آبی ها در بازی با پیکان ببازند و پرسپولیس هم‌ مقابل مس رفسنجان نبازد مشترکا به رکورد کمترین باخت میرسد که این رکورد هم‌ بعید است به سرخپوشان برسد. شاید پرسپولیس در رکورد بيشترين برد یک رکورد به دست بیاورد که فعلا با ۱۹ پیروزی در رتبه اول قرار دارد و استقلال با ۱۸ برد تیم‌ دوم جدول است.

حال با این آمار، پرسپولیس فقط جام را به خانه می برد که ارزش زیادی دارد و سایر تیم ها رکوردهای فردی را که چندان ارزشی ندارد و خیلی زود فراموش می شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/9gqowx

آخرین اخبار