تاریخ انتشار: 1403/03/10 09:09
علی مسعودی
کد خبر: 1276331

دروازه‌بانی که این همه تبلیغات برایش گران تمام شد/ آقای قلعه‌نویی این یکی را اشتباه بزرگی کردید!

گاهی وقت ها تبلیغات بیش از حد و حمایت از یک بازیکن آن هم از سوی سرمربی تیم ملی می تواند باعث نابودی او شود.
دروازه‌بانی که این همه تبلیغات برایش گران تمام شد/ آقای قلعه‌نویی این یکی را اشتباه بزرگی کردید!

به گزارش فرتاک ورزشی

علی مسعودی؛ تیم هوادار تهران پس از مصدومت علیرضا حقیقی در ‌بازی با پرسپولیس به یک دروازه‌بان جوان به نام آرشا شکوری میدان داد که این دروازه‌بان ملی پوش نتوانست انتظارات را برآورده کند. شکوری که در آخرین اردوی تیم ملی حضور داشت و خیلی ها از دعوت کردن شکوری به سرمربی تیم ملی انتقاد وارد کردند و ایراد گرفتند الان مشخص شد که بیراهه نرفته بودند.

شکوری جوان که توسط خیلی از رسانه ها بخصوص تلویزیون حتی از سوی پدرش حمایت شد و بحث لژیونر شدنش را هم مطرح کردند طوری برای هوادار گلری کرد که اگر لیگ دو هفته دیگر ادامه پیدا می کرد احتمال سقوط این تیم زیاد بود.

شکوری در دو بازی و نصفی ( یک نیمه مقابل پرسپولیس، بازی با سپاهان و ديدار با نساجی ) روی هم رفته ۸ گل دریافت کرد و بدون کلین شیت زمین را ترک کرد تا مشخص شود برای بزرگ کردن و تبلیغات خیلی زود بود و امير قلعه‌نویی هم با دعوت کردنش یک جوان را سوزاند و شاید هم باعث نابودی جوان اول تیم ملی شود.

امیر قلعه نویی

ناگفته نماند شکوری یک بازی هم در جام حذفی مقابل گل گهر انجام داد و ۵ گل دریافت که ۱۳ گل در سه بازی و نصفی آمار وحشتناکی برای دروازه‌بانی است که امير قلعه‌نویی به عنوان دروازه‌بان سوم تیم ملی و مسعود شجاعی هم به عنوان دروازه‌بان دوم روی او حساب باز کرده‌اند. البته این خود آرشا شکوری مقصر این مشکلات نیست و مقصر کسانی هستند که  خیلی زود او را بزرگ کردند و با دعوت کردن به تیم ملی بزرگسالان می خواستند به این جوان خدمت کنند که یه جورایی باید گفت شاید خيانت کردند؟!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/dj5w5d

آخرین اخبار