تاریخ انتشار: 1403/03/16 14:47
کد خبر: 1276682

مورینیو خواهان جذب قرضی گولر شد

سرمربی پرتغالی فنرباغچه از مدیران این باشگاه خواسته تا هافبک ترکیه‌ای رئال مادرید را قرض بگیرند.
مورینیو خواهان جذب قرضی گولر شد

ژوزه مورینیو که چند روز پیش با امضای قراردادی دو ساله هدایت تیم فوتبال فنرباغچه را برعهده گرفت، از مدیران این باشگاه ترکیه‌ای خواسته تا بازیکن جوان رئال مادرید را قرض بگیرند.

بر اساس گزارش روزنامه «آاِس» چاپ مادرید؛ آقای خاص که رابطه خوبی با فلورنتینو پرس دارد؛ از مدیران باشگاه فنرباغچه خواسته تا آردا گولر هافبک ترکیه‌ای رئال مادرید را برای فصل پیش‌رو قرض بگیرند. طبق این گزارش؛ باشگاه ختافه نیز نسبت به جذب قرضی این بازیکن 19 ساله علاقه‌مند است و او را جایگزینی برای میسون گرین‌وود می‌بینند.

نشریه انگلیسی «اتلتیک» هم خبر داد؛ اننظارمی‌رود گولر برای فصل پیش‌ رو در رئال مادرید بماند تا اینکه به طور قرضی راهی تیمی دیگر شود اما با قطعی شدن پیوستن کیلیان امباپه به ترکیب رئال مادرید، شانس او برای مرتب بازی کردن کاهش پیدا خواهد کرد و احتمالاً دقایق کمتری فرصت بازی پیدا خواهد کرد.

هافبک تیم ملی فوتبال ترکیه که تابستان اخیر در حالی که مورد توجه باشگاه بارسلونا هم قرار داشت، در انتقالی 20 میلیون یورویی به رئال مادرید پیوست، در فصل اول حضورش در این تیم خیلی فرصت بازی پیدا نکرد، اما با این وجود در 12 بازی 6 گل برای کهکشانی‌ها به ثمر رساند.

کارلو آنچلوتی بارها از آردا گولر تمجید کرده و او را بازیکنی بسیار بااستعداد و آینده‌دار در رئال مادرید توصیف کرده است. او این فصل با رئال قهرمانی در رقابت‌های لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا و سوپرجام اسپانیا را تجربه کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/jmb67e

آخرین اخبار