تاریخ انتشار: 1403/03/16 11:06
کد خبر: 1276673

پرسپولیس گران‌ترین تیم لیگ برتر: فاصله 150 میلیاردی با استقلال!

در جدیدترین آپدیت ترنسفر مارکت، ارزش بازیکنان پرسپولیس به نزدیک 16 میلیون یورو رسید.
پرسپولیس گران‌ترین تیم لیگ برتر: فاصله 150 میلیاردی با استقلال!

با پایان این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، سایت ترنسفر مارکت نیز به آپدیت ارزش بازیکنان تیم‌های حاضر در فوتبال ایران پرداخت که طی آن، پرسپولیس رتبه نخست گران‌ترین تیم لیگ را حفظ کرد.

در آپدیت جدید، ارزش بازیکنان این تیم به 15.95 میلیون یورو رسیده و سرخ‌‍ها توانستند فاصله خود با استقلال را افزایش دهند. ارزش آبی پوشان نیز به 13.53 میلیون یورو رسیده که فاصله میان دو تیم چیزی حدود 150 میلیارد تومان است. البته این در شرایطی است که ارزش بازار بازیکنان پرسپولیس با اسکوادی متشکل از 30 بازیکن به این رقم رسیده در شرایطی که استقلال دارای 26 بازیکن است. ضمن اینکه هر دو تیم چهار بازیکن خارجی و غیرایرانی را در ترکیب خود دارند.

اوستون اورونوف و حسین کنعانی زادگان ارزشمندترین بازیکنان پرسپولیس هستند و در سمت مقابل نیز جلال الدین ماشاریپوف و مهرداد محمدی نیز ارزشمندترین ستاره‌های استقلال محسوب می‌شوند.

پس از پرسپولیس و استقلال، این تیم تراکتور است که در رتبه سوم قرار دارد. ارزش بازار بازیکنان این تیم 12.18 میلیون یورو برآورد شده در حالیکه سپاهان با 11.09 میلیون یورو در رتبه چهارم ایستاده است.

مس رفسنجان با چهار میلیون یورو و هوادار با 3.98 میلیون یورو در قعر ارزشمندترین تیم‌های لیگ برتر ایران از نگاه ترنسفر مارکت قرار دارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/66nk57

آخرین اخبار