تاریخ انتشار: 1398/01/17 10:18
کد خبر: 104485

پرده برداری از راهکار سرمربی الهلال برای حل مشکل گلزنی مهاجمان

مربی کروات الهلالی ها مدعی شد در آستانه بازی سرنوشت ساز با رقیب ایرانی از یک مربی جدید برای حل مشکل گلزنی مهاجمانش بهره برده است.
پرده برداری از راهکار سرمربی الهلال برای حل مشکل گلزنی مهاجمان

تا پیش از بازی این هفته الهلال با الحزم در لیگ عربستان ستاره های خط حمله این تیم با مشکلات بسیار زیادی در راه گلزنی و بهره بردن از موقعیت های گل روبرو شده بودند. این مشکلات که در دربی حساس ریاض گریبان سرمربی کروات و الهلال را گرفت تا آنها بعد از مدت های طولانی یکه تازی را به رقیب دیرینه واگذار کنند.

زوران مامیچ سرمربی کروات الهلال دیروز در آستانه سفر کاروان این تیم به دوحه برای رویارویی با استقلال ایران در روز سوم لیگ قهرمانان آسیا با مطرح کردن آغاز همکاری یک مربی جدید با الهلال از راهکار خود برای حل مشکل گلزنی مهاجمان پرده برداشت. بنا به گفته مامیچ از چند روز قبل یک مربی اختصاصی برای مهاجمان با کادر فنی الهلال همکاری خود را آغاز کرده است.

 

سرمربی کروات با پرده برداشتن از این که یک مربی اختصاصی برای مهاجمان الاهلی استخدام کرده است مدعی شد با ورود این مربی مشکل گلزنی بازیکنانی همچون بافتیمبی گومیس فرانسوی یا جاناتان سوریانو اسپانیایی در بازی های لیگ عربستان حل شد تا آنها کامبک دیدنی را در مصاف با الحزم از خود به جا گذاشته و همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانند.

 

زوران مامیچ در کنفرانس مطبوعاتی خود مدعی شد مشکل گلزنی مهاجمان الهلال هم در لیگ عربستان هم در لیگ قهرمانان آسیا خیلی او را آزار می داد و این مشکل باید تا قبل از بازی با استقلال ایران برطرف می شد که با ورود مربی اختصاصی جدید تا حدودی بحران گلزنی مدیریت شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mpyjy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرنوشت ستاره الهلال در دستان مامیچ