تاریخ انتشار: 1399/02/01 21:38
کد خبر: 64758

رسمی؛ پایان مسابقات فوتبال و فوتسال تهران در فصل 98

هیئت فوتبال استان تهران پایان مسابقات فوتبال و فوتسال را پس از برگزاری جلسه با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد.
رسمی؛ پایان مسابقات فوتبال و فوتسال تهران در فصل 98

و به نقل از سایت رسمی هیئت فوتبال استان تهران در پی شیوع ویروس منحوس کرونا و تعطیلی مسابقات ورزشی طی دو ماه گذشته هیات فوتبال استان تهران پس از برگزاری جلسه رئیس و دبیر با مسئولین هیات فوتبال در خصوص مسابقات فصل 98 بیانیه صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور طی 2 ماه گذشته و دستور ستاد مقابله با کرونا و وزارت ورزش و جوانان مبنی بر تعطیلی مسابقات ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه؛ هیات فوتبال استان تهران با بررسی های صورت گرفته و استفاده از نظرات کارشناسان و اهالی فوتبال تهران که طی روزهای گذشته از طریق راه های ارتباطی اعلام شده اقدام به ارتباط با هیات فوتبال نمونده بودند و با توجه به ماده 9 بند 1 آیین نامه برگزاری مسابقات که موارد غیرقابل یش بینی را در نظر گرفته بود "پایان مسابقات فوتبال و فوتسال فصل 98" را با جزئیات ذیل اعلام می دارد.

* بر این اساس در لیگ برتر بزرگسالان تیم های شاهین به عنوان تیم اول و داماش پارسه به عنوان تیم دوم به لیگ کشور معرفی خواهند شد و تیم های قصریخ، آرارات و پارس تهران سورنا که سقوط آنها قطعی است به لیگ دسته اول سقوط کردند.

* در لیگ برتر امیدها تیم های نیروی زمینی به عنوان تیم اول و استقلال به عنوان تیم دوم به لیگ کشور معرفی خواهند شد و تیم های کاسپین کوثر و رعدسرخ که سقوط آنها قطعی است به لیگ دسته اول سقوط کردند.

* در لیگ برتر جوانان تیم های مقاومت به عنوان تیم اول و سایپا به عنوان تیم دوم به لیگ کشور معرفی خواهند شد و تیم های صنعت بالابران راجی و راه آهن که سقوط آنها قطعی است به لیگ دسته اول سقوط کردند.

* در لیگ برتر نوجوانان تیم کیا به عنوان نماینده تهران به لیگ کشور معرفی خواهد شد و تیم های احسان ری، مقاومت کوثر و راه آهن که سقوط آنها قطعی است به لیگ دسته اول سقوط کردند.

* در لیگ برتر نونهالان تیم های پیکان به عنوان تیم اول و کیا به عنوان تیم دوم به لیگ کشور معرفی خواهد شد و تیم های پیروان حجازی و راه آهن به لیگ دسته اول سقوط کردند.

* در لیگ دسته دوم بزرگسالان تیم های کشت و صنعت ورامین، آسیا پیشتاز رادین، شاهین شمیران و پیام که موفق به صعود به مرحله پلی آف شده بودند همگی در لیگ دسته اول سال آینده حاضر خواهند بود و مرحله پلی آف برای انتخاب 3 تیم برگزار نخواهد شد و تیم های سقوط کننده طبق آیین نامه به لیگ حوزه سقوط خواهند کرد.

* در لیگ دسته دوم امیدها تیم های استقلال جنوب، گسترش ویژن فولاد،آکادمی باتیس و فتح آرشاک که موفق به صعود به مرحله پلی آف شده بودند همگی در لیگ دسته اول سال آینده حاضر خواهند بود و مرحله پلی آف برای انتخاب 3 تیم برگزار نخواهد شد و تیم های سقوط کننده طبق آیین نامه به لیگ حوزه سقوط خواهند کرد.

* در لیگ های جوانان، نوجوانان و نونهالان دسته دوم با توجه به مشخص نبودن جدول مرحله گروهی می بایست تک هفته باقی مانده پس از تایید و اجازه ستاد مقابله با کرونا برگزار گردد که زمان آماده سازی تیم ها و برگزاری مسابقات متعاقبا در سایت رسمی هیات فوتبال اعلام خواهد گردید.

*در لیگ های فوتسال استان تهران تیم های قعرنشین طبق آیین نامه برگزاری مسابقات به لیگ پایین تر سقوط کردند و تیم های صدرنشین نیز به عنوان نماینده استان تهران به لیگ کشور معرفی خواهند شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jxglp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا تیم ملی دیگر کریمی و نکونام ندارد؟
کارخانه بازیکن سازی فوتبال تهران تعطیل است؛