تاریخ انتشار: 1398/10/01 11:47
کد خبر: 77234

آذری:اسناد و مدارک همه چیز را دارم و به موقع آنرا منتشر می کنم!

مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن در واکنش به اظهارات مدیر فعلی این باشگاه گفت: آقایان دنبال فرافکنی و فرار از فشار هواداران هستند در حالی که حرکات پوپولیستی و فرافکنی جایی در مدیریت ندارد.
آذری:اسناد و مدارک همه چیز را دارم و به موقع آنرا منتشر می کنم!

روز گذشته خسرو ابراهیمی و جواد محمدی مدیرعامل پیشین و فعلی این باشگاه در مصاحبه هایی جداگانه از عملکرد سعید آذری انتقاد کردند. به گفته ابراهیمی و محمدی، آذری در دوران مدیریتش در باشگاه ذوب آهن ۱۰۰ میلیارد بدهی از خودش بر جای گذاشته بود.

آذری در واکنش به این اظهارات به خبرنگار، گفت: در این مقطع هنوز به این نتیجه نرسیده ام که جواب آقایان را بدهم. آنها می خواهند با فرافکنی از زیر بار عملکرد مفتضحانه خود شانه خالی کنند و به جای توضیح درباره باخت مقابل سایپا که در این فصل دو بار رخ داد، چنین صحبت هایی بر زبان می آورند.

مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن ادامه داد: آقایان دو بار در این فصل تصمیم خلق الساعه گرفتند؛ یکی شب قبل از شروع لیگ که مدیرعامل را برکنار کردند و یکبار هم شب قبل از شروع نیم فصل دوم که سرمربی را کنار گذاشتند. در هر دو بازی هم مقابل سایپا ۶ گل خوردند. آنها به جای صحبت درباره این باخت ها می خواهند توپ را در زمین بنده بیاندازند. به موقع و به صورت مستند پاسخ لازم را می دهم و به خاطر تشویش اذهان عمومی و تهمت، از طریق مراجع قضایی هم پیگیر خواهم بود.

آذری تاکید کرد: عملکرد من در ورزش مشخص است یعنی به دست آوردن سه عنوان نایب قهرمانی در لیگ برتر، کسب سه جام حذفی، یک سوپرجام و ۶ بار راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا صرفا در تیم فوتبال بزرگسالان. می خواهم این سئوال را بپرسم که اگر ۱۰۰ میلیارد بدهی بر جای گذاشته ام چرا ذوب آهن اولین باشگاهی بود که موفق شد مجوز حرفه ای بگیرد؟ چرا نام باشگاه ذوب آهن در میان باشگاه های محروم از نقل و انتقالات که همین دیروز اعلام شد، نیست؟ به هر حال طبق ادعای آقایان این ۱۰۰ میلیارد بدهی باید خودش را یک جا نشان بدهد.

وی که در حال حاضر مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان است، افزود: اسناد و مدارک همه چیز را دارم و به موقع آنرا منتشر می کنم. فعلا تمرکزم روی نقل و انتقالات باشگاه فولاد است و نمی خواهم هواداران فولاد فکر کنند حواسم جای دیگری است. حقم است که از خودم دفاع کنم و اجازه نمی دهم آقایان با طرح این مسائل از زیر فشار هواداران ذوب آهن به خاطر عملکردشان خارج شوند.

مدیرعامل سابق ذوب آهن یادآور شد: حرکات و صحبت های پوپولیستی و عامه پسندانه در جامعه مدیریتی رنگ باخته است. ذوب آهن در سال ۲۰۱۹ از نگاه کنفدراسیون فوتبال آسیا بهترین تیم ایرانی شد. من بهترین تیم ایرانی را تحویل آقایان دادم و به موقع جواب دندان شکنی به ادعاهایشان می دهم که متوجه شوند اگر تا الان حرفی نزده ام به خاطر حرمت هواداران ذوب آهن بوده است و نمی خواستم عملکرد افتضاح آقایان تحت تاثیر حرفهای من باشد.

آذری گفت: باتجربه تر از این هستم که بخواهم تحت تاثیر مصاحبه های هماهنگ شده و فضاسازی مدیران تازه به دوران رسیده شوم. همانطور که گفتم به موقع اسناد و مدارکم را منتشر می کنم تا همگان حقایق را در مورد ذوب آهن بدانند. هواداران ذوب آهن هم به هوش باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jdzee

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 حدادی‌فر: هنوز کار خاصی انجام نداده‌ایم