تاریخ انتشار: 1396/02/18 14:40
کد خبر: 212154

شاه ماهی پرسپولیس در تور کرانچار

سرمربی سپاهان در حالی لیست بازیکنان مدنظرش را به باشگاه داد که در این لیست ستاره پرسپولیس هم قرار دارد.
شاه ماهی پرسپولیس در تور کرانچار

زلاتکو کرانچار روز گذشته قرارداد خود را به مدت 22 فصل با سپاهان تمدید کرد و امروز هم لیست بازیکنان مدنظرش را به مدیریت باشگاه تحویل داد. 

 
کرانچار بعد از تمدید قراردادش با سپاهان لیست بازیکنان مدنظرش را به مسئولان باشگاه داد تا زردپوشان اصفهانی از کورس رقابت در فصل نقل و انتقالات عقب نیافتند.
 
اهداف تیم سپاهان برای فصل بعد، قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی است. براین اساس گفته می شود کرانچار خواستار جذب بازیکنان شاخص لیگ برتر شده است تا زردپوشان اصفهانی به اهداف خود در فصل جدید دست یابند. 
 
شنیده ها حاکی از آن است که در لیست کرانچار بازیکنان سرخابی هم حضور دارند. بازیکنانی همچون محمد رضا اخباری، وریا غفوری، گادوین منشا، سروش رفیعی، جپاروف و چند بازیکن دیگر در لیست خرید کرانچار قرار دارند. 
 
سپاهانی ها فصل گذشته برای نقل و انتقالات هزینه های گزافی انجام ندادند و چند بازیکن بی نام و نشان به خدمت گرفتند اما امسال آنها قصد دارند با تغییر سیاست خود بازیکنان میلیاردی جذب کنند. 
 
براین اساس آن ها در حالی که منشا با پرسپولیس قرارداد داخلی بسته است پیشنهاد نجومی دادند و باعث شک و تردید منشا برای پیوستن به سرخپوشان پایتخت شدند. 
 
به هر حال باید دید سپاهانی ها می توانند بازیکنان مدنظر کرانچار را جذب کنند یا نه!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bkpn8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



با درخواست کرانچار SR7 پرسپولیس با یک پیشنهاد وسوسه انگیز طلایی پوش می شود؟