تاریخ انتشار: 1403/03/20 21:18
کد خبر: 1276924

فریبا: مانند قلعه‌نویی به نکونام هم فرصت بدهند

پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد مسئولان این باشگاه باید به جواد نکونام نیز به مانند برخی از مربیان پیشین آبی‌پوشان همچون امیر قلعه‌نویی فرصت بدهند.
فریبا: مانند قلعه‌نویی به نکونام هم فرصت بدهند

به گزارش فرتاک ورزشی

بهتاش فریبا درباره بحث مبارزه با متخلفان فوتبال گفت: خیلی خوشحالم که این موضوع به شکل جدی در حال پیگیری است و تنها خواهش من از مسئولان این است که برای نامبردن از افراد متخلف از حروف مخفف استفاده نکنند. هر فردی در این فوتبال تخلف کرده است باید برخورد سنگینی با او صورت گرفته و محروم شود. من قبلاً هم در مصاحبه‌هایم به این موضوع اشاره کردم که فساد در فوتبال در رده‌هایی غیر از لیگ برتر هم جریان دارد و امیدوارم این مسائل به شکل خیلی جدی پیگیری شود.

وی ادامه داد: خیلی‌ها دنبال این هستند که افراد متخلف در فوتبال معرفی شوند و بدون شک جامعه پیشکسوتان و همه فوتبالی‌ها این موضوع را نمی‌پذیرند که با افراد متخلف مدارا شود. خیلی‌ها به نان شب محتاج هستند و این درست نیست که برخی از داوران، مربیان و افراد دیگر که تخلف می‌کنند، صاحب پول‌های آنچنانی شوند و در این فوتبال ریشه قوی‌تر پیدا کنند. شما وقتی از چراغ قرمز رد می‌شوید باید جریمه شوید، این افراد هم باید با جریمه و محکومیت‌های سنگین مواجه شوند.

فریبا راجع به وضعیت نیمکت استقلال و اینکه برخی می‌گویند باید در کادر فنی آبی‌پوشان تغییر ایجاد شود، اظهار داشت: ما باید ببینیم اگر هم قرار است تغییری ایجاد شود می‌خواهند مربی خارجی بیاورند یا ایرانی. در حال حاضر جواد نکونام به‌عنوان یک مربی ایرانی با استقلال قرارداد دارد و فصل گذشته هم تیم را دوم کرد، آنهم در حالی که همه می‌دانند از لحاظ داوری و مسائل مدیریتی چه اتفاقاتی رخ داد. اگر قرار باشد مربی خارجی بیاید تیم به این زودی جمع نخواهد شد و با چالش مواجه می‌شود.

وی در واکنش به برخی انتقاد‌ها از رفتارهای نکونام و سبک بازی استقلال خاطر نشان کرد: بدون شک رفتار سرمربی در تیم تأثیر می‌گذارد و باید دید که آیا کادر فنی استقلال از اتفاقات فصل گذشته تجربه جدیدی به دست می‌آورد یا خیر. من فکر می‌کنم یکسری مسائل اصلاح خواهد شد و باید به نکونام فرصت بدهند. در سال‌های گذشته هم به مربیان استقلال فرصت داده شد و به‌عنوان مثال می‌توان از امیر قلعه‌نویی اسم برد که بعد از سه فصل حضور در استقلال با این تیم قهرمان شد. من موافق ماندن نکونام در استقلال هستم و باید به این مربی زمان داد. امیدوارم هر چه زودتر تکلیف انتخاب مدیرعامل هم روشن شود تا استقلال فعالیتش را برای جذب بازیکن شروع کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/55moyd

آخرین اخبار