تاریخ انتشار: 1403/03/20 07:40
کد خبر: 1276890

نکته مبهم لیست پرسپولیس برای فصل جدید/ رقیب بیرانوند کیست؟

پرسپولیس در حالی باید برای فصل بعد آماده شود که مثل فصل گذشته تکلیف دروازه‌بان دوم این تیم مشخص نیست.
نکته مبهم لیست پرسپولیس برای فصل جدید/ رقیب بیرانوند کیست؟

به گزارش فرتاک ورزشی

پرسپولیس در شرایطی به قهرمانی لیگ برتر رسید که در طول فصل و به‌خصوص در تابستان گذشته و نیم فصل، هواداران این تیم دغدغه‌های بسیاری درباره دروازه‌بان دوم داشتند و این سوال همواره مطرح بود که در صورت مصدومیت یا محرومیت بیرانوند چه کسی جانشین گلر ملی پوش سرخ‌ها خواهد شد. 

تابستان سال قبل و بعد از جدایی احمد گوهری، یحیی گل‌محمدی دنبال یک گلر جوان برزیلی رفت اما در آستانه جذب این دروازه‌بان با سفارش بیرانوند و رسانه‌ها از این خرید منصرف شد تا به دو مهره ذخیره و جوان در کنار بیرو اعتماد کند. در نیم فصل و نقل و انتقالات زمستانی باز هم بحث یک گلر باتجربه‌تر برای رقابت با بیرو پیش کشیده شد اما اوسمار هم این پروژه را جدی نگرفت. 

در اوایل نیم فصل دوم چیزی که هواداران پرسپولیس از آن می‌ترسیدند اتفاق افتاد چرا که بیرانوند هم مصدوم شد هم محروم اما امیررضا رفیعی جوان با چهار کلین‌شیت و نمایش‌هایی قابل دفاع نظر هواداران را تغییر داد و از اهالی فوتبال و هم تیمی‌های خود کامنت مثبت گرفت. فصل با قهرمانی پرسپولیس تمام شد اما حالا سوال اینجاست که فصل بعد رفیعی دوباره رزرو بیرانوند خواهد بود یا پروژه جذب گلری مطمئن کلید می‌خورد؟ 

نکته اینجاست که احمد گوهری به عنوان بازیکن قرضی در آلومینیوم اراک حضور دارد و فصل خوبی را هم پشت سر گذاشته اما تکلیفش برای ماندن در اراک یا برگشتن به پرسپولیس روشن نیست. با توجه به حضور ایرالکو در نیمه نهایی جام حذفی هنوز فصل برای این تیم تمام نشده و تکلیف ماندن یا نماندن گوهری در اراک بعد از پایان این رقابت‌ها روشن می‌شود کما اینکه احتمال قطعی کردن قرارداد گوهری از سوی باشگاه اراکی وجود دارد. 

به هر حال تا تکلیف سرمربی پرسپولیس روشن نشود موضع مشخصی درباره بازگرداندن گوهری، ادامه همکاری با رفیعی یا جذب دروازه‌بانی دیگر مشخص نخواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/rengly

آخرین اخبار