تاریخ انتشار: 1403/03/20 11:11
کد خبر: 1276892

احتمال جدایی مدافعان بارسا با نظر سرمربی جدید

تغییر ایجاد شده در کادر فنی تیم فوتبال بارسلونا تعدادی از بازیکنان این تیم را درباره ماندن در جمع آبی‌و‌اناری‌ها دچار تردید کرده است.
احتمال جدایی مدافعان بارسا با نظر سرمربی جدید

انتصاب هانسی فلیک به عنوان جانشین ژاوی هرناندس در سمت سرمربیگری بارسلونا، آینده‌ برخی از بازیکنان تیم را دچار ابهام کرده است. مهمترین مورد در میان این بازیکنان کاپیتان سرخی روبرتو است که احتمال ارائه پیشنهادی جدید به او برای تمدید قرارداد قبل از پایان قرارداد فعلی‌اش در روز سی‌ام ژوئن بسیار ضعیف است. او اما تنها بازیکنی نیست که احتمال جدایی‌اش وجود دارد؛ چرا که مورد او درباره اینیگو مارتینس - بازیکنی که فصل گذشته به صورت آزاد به کاتالان‌ها پیوست - نیز صدق می‌کند.

مارتینس 33 ساله در حال حاضر جزو بازیکنان ثبت‌نام شده بارسلونا برای فصل آینده نیست. او فصل گذشته گاه و بیگاه در ترکیب بارسلونا قرار می‌گرفت اما با توجه به جدایی ژاوی و اضافه شدن میکایل فایه از تیم دوم باشگاه به تیم اصلی، ممکن است فرصت بازی برای مدافع پیشین بیلبائو کمتر هم شود و همین موضوع احتمال جدایی‌اش را افزایش داده است.

 طبق گزارش نشریه موندودپورتیوو؛ هانسی فلیک هفته آینده که کارش را آغاز کند، تصمیم نهایی را درباره مارتینس خواهد گرفت اما احتمال موافقت او با فروش بازیکن به دلیل تعدد مدافعان میانی در تیم اول باشگاه زیاد است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/wkvxqv

آخرین اخبار