تاریخ انتشار: 1403/03/20 16:11
کد خبر: 1276911

نیازمند: خسته‌ایم اما برای شکست ازبکستان بازی می‌کنیم

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران این وعده را داد که شاگردان امیر قلعه‌نویی در دیدار مقابل ازبکستان نیز با هدف برد وارد زمین می‌شوند.
نیازمند: خسته‌ایم اما برای شکست ازبکستان بازی می‌کنیم

پیام نیازمند پیش از شروع تمرین امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتبال ایران برای آماده‌سازی دیدار با ازبکستان گفت: سفری طولانی به هنگ‌گنگ داشتیم، ولی با وجود خستگی پایان فصل سعی می‌کنیم آمادگی‌مان را حفظ کنیم و در بازی با ازبکستان برنده باشیم.

وی در واکنش به اینکه این شائبه وجود دارد که با توجه به صعود تیم ملی به مرحله بعد، بازی آسان‌تری به نسبت دور رفت برابر ازبکستان داشته باشند، گفت: اصلاً بازی آسانی برای تیم ملی نداریم. در دیدارهای رسمی و دوستانه می‌دانیم بازی‌ها چقدر برای بازیکنان و مردم ارزشمند است. در بازی برابر ازبکستان هم برای برد وارد زمین می‌شویم. می‌دانیم که ازبکستان چقدر در این چند سال پیشرفت کرده است.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این سؤال که آیا از عملکرد خودش در دیدار مقابل هنگ‌کنگ رضایت دارد یا نه، تصریح کرد: همیشه سعی کردم هر موقع فرصت بازی به من برسد، بهترین عملکردم را داشته باشم. هر زمان برای تیم ملی به زمین رفتن افتخار است و سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم، اما شرایط هر بازی متفاوت است. هیچ‌کس دوست ندارد گل بخورد و اگر گلی دریافت می‌شود، بر حسب شرایط است.

نیازمند راجع به حضور امین حزباوی در خط دفاعی تیم ملی و تغییراتی که صورت گرفته است، گفت: تغییرات با تصمیم کادر فنی بوده است. کادر فنی تصمیم می‌گیرد چه کسی بازی کند و چه کسی بازی نکند. بازیکنان زیادی به تیم ملی اضافه شده‌اند و کسب تجربه می‌کنند. بازیکنان باتجربه به این بازیکنان کمک می‌کنند تا زودتر با شرایط تیم ملی آشنا شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/kqz7zv

آخرین اخبار