تاریخ انتشار: 1396/01/27 16:54
کد خبر: 216705

درویش:ترابی را به تیم هایی داخلی نمی دهیم/می خواهیم یک رقمی شویم

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: به دنبال این هستیم که رتبه مان در جدول تک رقمی شود.
 درویش:ترابی را به تیم هایی داخلی نمی دهیم/می خواهیم یک رقمی شویم

رضا درویش اظهار داشت: روز گذشته به یک امتیاز در دیدار با تیم خوب استقلال خوزستان رسیدیم و با توجه به سه بازی خانگی که پیش رو داریم خیال مان از بابت بقا در لیگ برتر راحت است. ما در بازی آخرمان به مصاف ماشین سازی خواهیم رفت که آنها انگیزه چندانی ندارند.

وی افزود: در بازی بعدی مان برای اولین بار پس از 10 مسابقه محروم و مصدوم نخواهیم داشت و امیدواریم هر سه امتیاز این بازی را از صنعت نفت آبادان بگیریم. ما برنامه مان این است که با سه پیروزی و 9 امتیاز رتبه مان را در  جدول تک رقمی کنیم.

مدیرعامل سایپا درباره شایعه حضور مهدی ترابی در پرسپولیس بیان داشت: با چه کسی صحبت کرده اند. مگر نباید با ما صحبت کنند. تا این لحظه هیچ صحبتی نشده است. ما قصدداریم در صورت فراهم بودن شرایط ترابی را به یک تیم خوب خارجی بدهیم. تیمی که هم در شأن خودش باشد و هم در شأن فوتبال ایران تا کیفیت این بازیکن را بالا ببرد.ما برنامه ای برای انتقال این بازیکن به باشگاه های داخلی نداریم.

درویش درباره پیشنهادات رسیده برای ترابی گفت: سه باشگاه آلمانی صحبت هایی را مطرح کردند. ما باید بررسی های لازم را انجام دهیم و سپس درباره این انتقال تصمیم گیری کنیم.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2az5vl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درویش:ضدفوتبال بازی نکردیم؛استقلال فقط 2 ایستگاهی زد