تاریخ انتشار: 1403/03/15 21:57
کد خبر: 1276645

ژابی آلونسو: پیشنهاد لیورپول پشت پرده می‌ماند!

ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، تایید کرد که در بوندس‌لیگا می‌ماند و این تصمیم را به مدیران باشگاه اطلاع داده است.
ژابی آلونسو: پیشنهاد لیورپول پشت پرده می‌ماند!

به گزارش فرتاک ورزشی

ژابی آلونسو فصل قابل توجهی را با هدایت بایرلورکوزن پشت سر گذاشت و تیم آلمانی را به اولین قهرمانی‌اش در بوندس‌لیگا هدایت کرد. علاوه بر این، آن‌ها جام حذفی را هم به دست آوردند و یک فصل بدون شکست را در رقابت‌های داخلی پشت سر گذاشتند.

علیرغم عملکرد درخشانی که داشتند، آن‌ها نتوانستند یک سه‌گانه تاریخی را کسب کنند و تنها شکست فصل خود را در فینال لیگ اروپا مقابل آتالانتا متحمل شدند. در ژانویه، یورگن کلوپ تصمیم خود را برای کناره‌گیری از سمت مربیگری لیورپول اعلام کرد و این گمانه‌زنی پررنگ شد که آلونسو می‌تواند جانشین او شود.

در همین حال، بایرن مونیخ نیز برای بازگرداندن او به این باشگاه ابراز علاقه کرد، به خصوص پس از اینکه تایید شد توماس توخل در پایان فصل جدا خواهد شد. با این حال، این مربی 42 ساله با تایید بر ادامه همکاری با بایرلورکوزن، شایعات را رد کرد.

آلونسو به سی‌ان‌ان گفت: "فصلی داشتیم که گمانه زنی‌های زیادی در مورد آینده من وجود داشت. می‌خواستم از تعطیلات فیفادی استفاده کنم تا کمی بهتر فکر کنم و تصمیم بگیرم. هفته گذشته، ملاقات خوبی با سیمون رولفس، مدیر ورزشی باشگاه همراه فرناندو کارو، نایب رئیس باشگاه، داشتم. آنجا تصمیم خود را برای ادامه همکاری با بایرلورکوزن به آن‌ها اطلاع دادم.

مطمئناً من باید به خوبی تمام تصمیماتم را تجزیه و تحلیل کنم و سعی کردم تصمیمات درستی بگیرم. سعی کردم طبیعی رفتار کنم و در این لحظه احساس می‌کنم لورکوزن مکان مناسبی است که بتوانم به عنوان مربی پیشرفت کنم. من یک مربی جوان هستم، اما باید چنین احساسی داشته باشم و در حال حاضر احساس می‌کنم که لورکوزن مکان مناسبی است."

ژابی آلونسو

سپس لیورپول آرنه اسلوت،‌ سرمربی فاینورد، روی آورد و این مربی هلندی را به عنوان سرمربی جدید باشگاه منصوب کرد. آلونسو درباره پیشنهاد لیورپول گفت: "همه این تصمیمات باید کامل باشند. شما باید واقعاً به آن‌ها فکر کنید. و بیشتر فکر کردن من در مورد چیزهایی بود که داشتم، نه چیزهایی که از دست می‌دهم. مطمئناً بین من و لیورپول پیوندی وجود داشت و هنوز هم وجود دارد. بنابراین هیچ مشکلی وجود ندارد."

آلونسو در پاسخ به این سوال که آیا با باشگاه لیورپول مذاکره هم داشته یا خیر، پاسخ داد: "این به نوعی مسائل پشت پرده است."

ژابی آلونسو در حال حاضر تا تابستان 2026 با بایرلورکوزن قرارداد دارد. بسیاری او را یکی از گزینه‌های جدی رئال مادرید برای جانشین کارلو آنچلوتی ایتالیایی در پایان قراردادش می‌دانند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/xe5gpb

آخرین اخبار