تاریخ انتشار: 1403/03/15 19:07
کد خبر: 1276638

پیشکسوتان پرسپولیس را به آزادی راه ندادند!

در اتفاقی عجیب برخی پیشکسوتان شناخته شده پرسپولیس نتوانستند برای تماشای بازی مقابل مس رفسنجان وارد ورزشگاه آزادی شوند.
پیشکسوتان پرسپولیس را به آزادی راه ندادند!

به گزارش فرتاک ورزشی

رضا درویش در شروع صحبتهای خود در برنامه فوتبال برتر به این نکته اشاره کرد که برخی پیشکسوتان پرسپولیس و هنرمندان علاقمند به این تیم که با دعوت باشگاه  برای بازی با مس رفسنجان و جشن قهرمانی دعوت شده بودند، نتوانستند وارد استادیوم شده و بازی را ببینند.

یکی از این نفرات رحیم یوسفی هافبک میانی دهه 60 سرخ.هاست که بشدت از این موضوع عصبانی و ناراحت شده.

یوسفی با انتقاد از بعضی کارشکنی‌ها و برخی ماموران برای ورود و استقرار چند نفر از پیشکسوتان پرسپولیس گفت: از سوی باشگاه پرسپولیس و آقای درویش از چند پیشکسوت پرسپولیس برای حضور در وی آی پی دعوت به عمل آمده بود اما با وجود پیگیری آقای درویش از حضور من، مرتضی فنونی زاده، بهروز سلطانی و چند تن دیگر از پیشکسوتان باشگاه ممانعت شد. متاسفانه مسئولان و ماموران هر شخصی را که دلشان می‌خواست به وی آی پی راه می‍دادند. حضور ما هم با وجود تلاش آقای درویش و بادامکی برای تماشای بازی بی نتیجه ماند و حتی اجازه ندادند به همراه بادامکی از تونل ورزشگاه بتوانیم به قسمت وی آی پی هم ورود کنیم. واقعا از این حرکت ماموران و مسئولان ورزشگاه آزادی ناراحت شدم. من و چند پیشکسوت دیگر پرسپولیس خاک این فوتبال را خورده‌ایم و برای مردمی.ترین تیمش سالها زحمت کشیده و افتخار کسب کرده‌ایم.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش افزود: این ممانعت موجب شد دو ساعت در مسیر ورود بمانیم و در نهایت مجبور شویم در راه خانه از طریق رادیو خودرو گزارش بازی را بشنویم. البته با وجود ناراحتی بسیار زیاد از برخورد بسیار بدی که با پیشکسوتان شد، با قهرمانی پرسپولیس همه ناراحتی‌ها و مشکلاتی که برایمان به وجود آمده بود را فراموش کردیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/npjawx

آخرین اخبار