تاریخ انتشار: 1403/03/15 17:14
با حکم کمیته اخلاق
کد خبر: 1276630

فوری: محرومیت 20 روزه مدیرعامل پرسپولیس

با حکم کمیته اخلاق، رضا درویش به مدت بیست روز از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شد.
فوری: محرومیت 20 روزه مدیرعامل پرسپولیس

به گزارش فرتاک ورزشی

برنامه شب گذشته فوتبال برتر، برای مدیرعامل پرسپولیس سنگین تمام شد. در مناظره‌ای که میان رضا درویش و فرشید سمیعی شکل گرفت، مدیر سرخ‌ها جملاتی را خطاب به طرف مقابل به زبان آورد که از صبح امروز با واکنش‌های گسترده‌ای در فضای مجازی همراه بوده است.

پس از آنکه سرپرست مدیرعاملی استقلال به انتقاد از نوع گفتار مدیرعامل تیم رقیب پرداخت و ادبیات او را هم در جلسات خصوصی و هم گفتگوی زنده با صدا و سیما چاله میدانی لقب داد، رضا درویش نیز واکنش عجیبی به این موضوع داشت.

    مدیرعامل پرسپولیس خطاب به سمیعی گفته بود: چه رابطه‌ای با شما دارم که با شما خصوصی صحبت کنم که می‌گویید در جمع خصوص اینگونه صحبت کرده؟ مگر من جایی شما را دیده‌ام که با دیالوگ دیگر با شما صحبت کنم؟ اگر شما فرصت می‌کردید در درجه اول می‌رفتید لهجه‌تان را جراحی بکنید، بهتر بود تا فرافکنی کنید.

از آنجایی که فرشید سمیعی متولد گیلان است، از صبح امروز، بسیاری از کاربران و شخصیت‌های معروف، اظهارات درویش را توهین به لهجه و گویش مردم شمال کشور تلقی کردند و حتی چهره‌هایی چون جواد نکونام با انتشار استوری، از آزردگی خاطر هموطنان شمالی خبر داد.

jyssww2d

در شرایطی که رضا درویش ظهر امروز با انتشار یک استوری از هموطنان شمالی عذرخواهی کرده بود و حتی شامگاه امشب نیز در گفتگو با ورزش سه یک بار دیگر بابت صحبت‌هایش از شمالی‌ها پوزش طلبید، اما کمیته اخلاق با انتشار یک دستور موقت، درویش را به مدت 20 روز از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم کرد.

در رأی صادره از سوی کمیته اخلاق آمده است:

نظر به تقاضای دیوان تحقیقات و با عنایت به محتویات پرونده، مدارک، مستندات و گزارش‌های واصله علیه آقای رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر تخلف اخلاقی وی، باتوجه به اینکه این نوع رفتار نقض آشکار قوانین و مقررات اخلاقی محسوب می‌شود که به تمامیت و اعتبار فوتبال کشور لطمه وارد می‌کند و اینکه صدور حکم نهایی درباره وی مستلزم تکمیل تحقیقات مقدماتی است، لذا بنا به اهمیت موضوع به استناد مواد 23 و 65 آیین نامه کمیته اخلاق، دستور موقت دایر بر منع فعالیت نامبرده در حوزه فوتبال صادر شده و براین اساس اعلام می‌شود وی به مدت 20 روز تا صدور رای نهایی محروم از هرگونه فعالیت فوتبالی خواهد بود.

رای صادره ظرف یک هفته از تاریخ ابلاغ به ایشان قابل اعتراض در کمیته استیناف است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/bbrppd

آخرین اخبار