تاریخ انتشار: 1396/03/23 13:41
کد خبر: 204005

مهاجرانی: کی روش تا 10 سال دیگر تیم ملی را بیمه کرده است

سرمربی اسبق تیم ملی ایران گفت: این تیم ملی تا 10 سال دیگر هم می تواند با این ترکیب به میدان برود.
مهاجرانی: کی روش تا 10 سال دیگر تیم ملی را بیمه کرده است

حشمت مهاجرانیگفت: جا دارد که در ابتدا به همه مردم عزیز ایران و بازیکنان و کادرفنی تیم ملی تبریک بگویم و این افتخار آفرینی را مدیون تغییر و تحوالتی هستیم که کی روش در تیم ایجاد کرده است.

وی افزود: کارلوس کی روش عملکرد موفقی با تیم ملی داشته و به جرات می توانم بگویم که همین الان دو ترکیب تیم ملی داریم و زمانی که به نتیایج تیم ملی نگاه کنیم متوجه نقش موثر مربیان در تیم ملی می شویم.

مهاجرانی ادامه داد: بازیکنان تیم ملی روز گذشته عملکرد خوبی داشتند و درمجموع نتیجه مطلوبی کسب کردیم.البته مربی هم نقش زیادی در نحوه حضور بازیکنان در زمین دارد و او است که از هرفوتبالیست نسبت به توانایی هایش خواسته ای دارد و بازیکنان تیم ملی شب پذشته خواسته های کی روش را در زمین پیاده کردند.

سرمربی سابق تیم ملی ایران گفت: کی روش با استفاده از استراتژی خاص کاری کرده که تا 10 سال آینده هم این بازیکنان جوان می توانند در ترکیب حضور داشته باشند و تیم ملی رابیمه کرده است و به نظرم نیازی به مربی دیگر نیست.

وی تاکیید کرد: درزمانی که ما به جام جهانی صعود کردیم کار سختی را پشت سرگذاشتیم،در آن زمان تنها 16 تیم در جام جهانی حق حضور داشتند و همین موضوع شرایط را برای تیم ها سخت می کرد.از طرفی هم بازیکن لژیونر و پول زیادی مثل الان در فوتبال نبود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ao7mv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بزرگان زیر یک سقف/ بزرگداشت دکتر بیژن ذوالفقارنسب