تاریخ انتشار: 1403/03/08 19:33
کد خبر: 1276238

اوسمار: امروز بازی خیلی سختی داشتیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز بازی خیلی سختی داشتیم و همانطور که پیش‌بینی کرده بودیم، شمس آذر از زمین ما پرس می‌کرد
اوسمار: امروز بازی خیلی سختی داشتیم

به گزارش فرتاک ورزشی

اوسمار لوس ویرا پس از پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل شمس آذر قزوین اظهار داشت: قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم، می‌خواهم از مردم قزوین تشکر کنم، به ویژه طرفداران پرسپولیس که از روز گذشته به ما لطف داشتند و امروز هم در ورزشگاه جو خوبی بین تماشاگران دو تیم بود. به تیم شمس آذر هم بابت زمین و جو خوبی که اینجا درست کرده است، تبریک می‌گویم. امروز بازی خیلی سختی داشتیم و همانطور که پیش‌بینی کرده بودیم، شمس آذر از زمین ما پرس می‌کرد و کار برای‌مان سخت شد و امکان اینکه از بازیکنان این تیم عبور کنیم مشکل شده بود و روی یک اشتباه فردی توانستیم گل اول را زده و راحت‌تر بازی کنیم. امروز مثل بازی‌های گذشته‌مان نتوانستیم پاسکاری کنیم، اما خدا را شکر نتیجه را به دست آوردیم و در نیمه دوم بازی روان‌تری انجام دادیم و بردیم.

هیچ وقت درباره داوری چه خوب باشد و چه بد باشد، نظر نمی‌دهم

وی درباره داوری موعود بنیادی‌فر در دیدار پرسپولیس - شمس آذر خاطر نشان کرد: من هیچ وقت درباره داوری چه خوب باشد و چه بد باشد، نظر نمی‌دهم تا اصحاب رسانه بهتر تشخیص بدهند. ما بیشتر درباره مسائل فنی صحبت می‌کنیم.

هنوز برای گرفتن جشن قهرمانی زود است

«پیروزی امروز تیمش یک گام بلند برای برگزاری جشن قهرمانی بود یا اینکه از امشب به بازی پایانی فکر می‌کنید؟»، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش خاطر نشان کرد: هنوز زود است برای گرفتن جشن قهرمانی، هیچ وقت چیزی را قبل از اینکه به دست بیاوریم، جشن نمی‌گیریم.

ادامه دارد ...

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/npjlzg

آخرین اخبار