تاریخ انتشار: 1403/03/08 20:08
مقابل فولاد همه تلاش‌مان را خواهیم کرد؛
کد خبر: 1276252

الهامی: نساجی من را در آغوش گرفت!

ساکت الهامی بعد از برتری پُرگل مقابل هوادار در خصوص شرایط خودش و نساجی صحبت‌های مهمی را مطرح کرد.
الهامی: نساجی من را در آغوش گرفت!

به گزارش فرتاک ورزشی

ساکت الهامی بعد از این مسابقه گفت: این پیروزی را به هوادارانی تقدیم میکنم به از راه دور آمدند و به داخل راهشان ندادند؛ حین بازی این موضوع را نمی‌دانستم؛ انشالله در بازی بعدی برای آن‌ها سنگ تمام می‌گذاریم.

او ادامه داد: نشان دادیم که وقتی همدلی و اتحاد در یک مجموعه وجود داشته باشد، از راس مدیریت آن تا کادرفنی و هواداران که به یکپارچگی کامل رسیدیم و تیمی را درست کردیم که نشان دادیم اگر برنامه‌ریزی خوب به همراه مودت و دوستی باشد؛ هر اتفاقی ممکن است بیافتد. از خدا بابت این لطف و محبتی که مردم به من دارند تشکر می‌کنم. البته یک بازی بسیار سخت در هفته آینده با فولاد داریم که باید بازی انجام دهیم که حق کسی ضایع نشود. فولاد تیم بسیار گردن کلفتی است که با آن‌ها بازی داریم.

الهامی در واکنش به اینکه آیا برای فصل بعد با او توافقی شده گفت: بحث من با مهندس حدادیان دلی است. ولی بحثی که الان است؛ احساسم این است که در نیم فصل اول در مس رفسنجان به من و گروهم کم لطفی شد. آن‌ها هم نظرات خودشان را دارند اما اولین کاری که باید انجام دهم رسیدگی به یک پرونده در کمیته تعیین وضعیت است؛ تا تکلیف آن روشن نشود اصلا نمی‌توانم قراردادی ببندم. اولویت اول و آخر و وسط نداریم؛ من با آن‌ها حال می‌کنم! اما چون نسبت به خانواده‌ام کم لطفی شده ‌و احساسم این است که حق زن و بچه‌ام تضعیف شده؛ اگر نساجی نبود که من را در آغوشش بگیرد، شرایطم خیلی بدتر هم میشد. عزت و ذلت دست خداست و این مردم به من خیلی چیزها را ثابت کرده‌اند. من برای این مردم کاری نکردم اما آن‌ها من را به کادرفنی بهتری تبدیل کرده‌اند.

ساکت الهامی

الهامی در پاسخ به این سوال که به پورموسوی قول داده بود فولاد را ببرد گفت: فولاد بسیار تیم خوب و با برنامه‌ای است ولی قطعا خودم را جای استقلال خوزستان می‌گذارم و همه تلاشم را مقابل فولاد می‌کنم. اینجا از هواداران خواهش میکنم که استادیوم را پُر کنند تا یک بازی کنیم که حق به مقدار برسد. این خواهش را به عنوان یک برادر کوچکتر دارم که استادیوم را به خاطر ما پُر کنند و نگذاریم حقی از کسی ضایع شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/9gqba7

آخرین اخبار